Kdv doet moeilijk over ophalen voor vaste tijdstip

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door lovewinnie, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik vind het strafsysteem echt idioot! Het is jouw kind, jij bent de klant, jij bent degene die hen betaalt en hebt nog een zeer goede reden ook. Zodra ze het systeem in werking gaan zetten zou ook ik een gesprek aanvragen met de manager.

2. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Mijn kinderen hebben (ter overbrugging) 2 maanden op een kdv gezeten waar dit soort regels ook gelde. Ik kwam ze altijd 15 min te vroeg op halen. Kdv lag op mijn route vanuit het werk naar huis, maar was 20 min. van het werk en 20 min. van mijn woning (exact op de helft van de reistijd). Sorry, ik ga niet 20 min. op mijn werk wachten, voordat ik kan vertrekken omdat ik de kinderen niet mag ophalen.
    En ik ga ook niet eerst naar huis, om de route terug weer te rijden.
    Ze zaten op een babygroep, tot 1 jaar. Die babys doen echt geen werkjes waar de rust in verstoord wordt. Indien men geen uitgebreide overdracht kan geven, oke, dan accepteer ik dat.
    Maar ik heb echt op mijn strepen moeten staan om mijn kinderen op te mogen halen. Gelukkig was het maar voor 2 maanden, maar het personeel gaf aan de ze het anders niet geaccepteerd hadden.

Gelukkig nu bij een kdv dicht bij huis, waar ik ze altijd mag halen en of brengen, behalve tijdens etenstijd. Heerlijk en erg makkelijk. En ook nu heb ik echt niet het idee dat de groep erg verstoord wordt wanneer een ouder het kind komt halen.

Deel Deze Pagina