Ik ben onlangs (eindelijk een nieuw huisje!!) verhuisd van de gemeente groningen naar assen. In Groningen is er een bijdrage vanuit de gemeente voor de kinderopvang in bepaalde situaties, naast de toeslag vanuit de belastingdienst. Nu zit ik me net helemaal rot te zoeken online, maar ik kan dus niks vinden voor de gemeente Assen hierover (wel elke andere gemeente in NL ) Wel heb ik een bijdrage vanuit het UWV gevonden, maar dat is in geval van uitkering.... Ik ben student en dan geldt dat dus niet Weet iemand of het wel gewoon via de gemeente gaat in Assen en hoe dit aan te vragen is? Ik kan me niet voorstellen dat iedere gemeente in NL het wel heeft behalve de gemeente Assen Jongens...sorry... ik had blijkbaar een uur + 5 minuten moeten zoeken want ik heb het net NA het plaatsen van dit topic gevonden.... Blijkbaar loopt het via werkpleinbaanzicht Dit topic kan dus weer dicht! Sorry!!
Wat leuk dat je in Assen komt wonen, super leuke stad (ha..ha.. logisch want ik woon er zelf). Helaas weet ik niet het antwoord op je vraag. Ik vermoed van wel maar ik denk dat je het beste maandag even kan bellen. Succes!!! Oeps... zie net dat je het antwoord al had gevonden. Gelukkig!!!