1e keer naar het KDV

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by roshi, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna is vandaag voor het eerst naar het kinderdagverblijf. Ze heeft een wendag van 10 tot 12 uur, vanaf het moment dat ik de deur achter me dicht deed loop ik al te huilen wat vreselijk zeg om je kindje bij iemand vreemd achter te laten.... :cry:

Ik weet heus wel dat het allemaal goed komt en dat Jenna het er onwijs naar haar zin gaat hebben maar voor nu voelt het gewoon klote.

Hoe hebben jullie het ervaren?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hetzelfde als jij.. de eerste weken heeft mijn vriend haar moeten wegbrengen want ik kon het niet. Het is erger voor jou dan voor Jenna hoor ;) Het is een moeilijke periode waar je even doorheen moet helaas. Komt echt goed

3. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Zal het niet zeggen maar mag ik het wel denken? ;)

5. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) ja hoor :)

ik weet/wist ook wel dat het goed ging komen maar had echt het idee dat ik mijn kindje weggestopt had.... maar donderdag gaat ze weer en ik heb lekker gereserveerd voor de zonnebank 8)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tobe gaat volgende week maandag van 10 tot half 12! Ben zooo benieuwd... Maar ik mag er de eerste keer bij blijven, vind ik wel fijn :) Daarna moet ie het zonder zijn mama doen. Ik vind het ook zo ontzettend spannend. Ik denk ook dat ik met tranen in mijn ogen wegga.

7. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maar denk je dan niet dat je in gaat springen als ze het niet doen zoals jij wilt?

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk wel dat ik me moet inhouden ;) Maar als ik zie dat de manier waarop zij het doen eigenlijk ook wel goed gaat (dwz zolang Tobe dan tevreden is), dan durf ik het wel los te laten. Ik laat wel weten hoe het is bevallen ;)

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae gaat volgende week donderdag voor het eerst.. M'n man gaat haar wegbrengen en ik zal haar op halen smiddags. Dus zonder te wennen ofzo. Ik ben benieuwd... A.s donderdag gaan we nog even kletsen daar, omdat we eigenlijk pas vorige week maandag zijn wezen kijken enzo. Omdat we op 2 dagdelen zitten die niet zo geliefd waren blijkbaar, konden we onmiddellijk terecht.

Ik hoop maar zo dat ze het leuk gaat vinden. En dat ze haar een beetje lief vinden ;) /dat ze een beetje lief is. Thuis wel, maar dan ziet ze mama continue... brrr. Maarja, misschien maar goed dat het ineens zo snel gaat. Hoef ik er niet zo lang tegenaan te hikken.

Hopelijk praat ik strakjes net als jij roshi :)

10. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Athina hihi ik ga niet zeggen dat het wel meevalt want dat vond ik echt niet hihi je moet er gewoon ffies doorheen en daarna denk je "ow was dat het" :)

we gek trouwens dat ze niet eerst moet wennen, gaat ze gelijk 8 uur? of een paar uurtjes?

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ze gaat zowiezo maar 2 halve dagen hoor, dus vandaar dat dat wel kan. Dus 2 x 4 uur ongeveer. Niet zo lang, maar voor mij zal het vast lang lijken.. hopelijk slaap ik nog wat als ze weg is donderdag hihi dan gaat de tijd wat sneller.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meiden ik wil jullie alleen even zeggen. als je wilt bellen doe dat dan en ga je niet zitten op vreten op je werk.

werk zelf in de kinderopvang en hoor dan wel eens na het werken dat de ouders zich zorgen hebben gemaakt en dan zeg ik altijd bel even. dan weet je hoe het is. en wij hebben er toch geen last van als je even belt.

Share This Page