Hallo, Is een speelgoed kassa (niet die van Fisher Price) leuk voor iemand die bijna 3 jaar is? Of zijn ze daar dan nog te klein voor? Zit te denken aan een kassa voor Sinterklaas of voor D's 3e verjaardag, eind december. Groetjes, Hanna
Oké, ik ben overtuigd! Ik zat nog even te denken of die digitale cijfertjes op de kassa niet te moeilijk of zo zijn voor een net 3jarige. Maar misschien is dat juist ook wel interessant dan.
mijn dochter speelt er al mee vanaf een jaar of 2 (oma heeft er een nml) en vond het toen ook al erg leuk. Zoonlief speelt er ook al mee (zonder de kleinste muntjes dan).
leuk te lezen hier! Ik zit ook met zo'n idee in mijn hoofd. Ik heb deze gezien: Fisher Price kassa voordelig online kopen? kan me die ook van vroeger herinneren. Of hebben jullie andere tips voor een kassa? Groetjes!
Hier ook een tijdje geleden een kassa gehaald en deze is een groot succes! Ben de hele dag zoet met "afrekenen"!
Milan kreeg vorig jaar met Sinterklaas een kassa van mijn zusje, hij was toen 2 jaar en 4 maanden en hij vond en vindt het erg leuk en interessant. Er wordt veel mee gespeeld! Inmiddels hebben we er ook een winkeltje bij, ook een groot succes!
We hebben hier inmiddels al een kassa gekocht met echte 'blieb'-geluidjes. Hij gaat het vast hartstikke leuk vinden! Nu nog wachten op Sinterklaas!