Wij willen een spaarrekening openen maar waar? Rente is nergens heel hoog. Maar helemaal duidelijk is het niet wat de kosten zijn bij de verschillende banken. Welke bank, behalve de Rabo, hebben jullie en raden jullie aan? Rabo valt af omdat we daar al andere zaken hebben lopen en we dit niet willen combineren. Ben heel benieuwd!
Ik zal Independer eens bekijken. Rekeningen met hogere rente hebben vaak ook hogere kosten als ik het zo zie.
Knab als je alleen betaal en spaarrekening doet. En via je reader overboekingen doet (zonder pin mogelijkheid) dan is het gratis. Bevalt ons goed. Mijn salaris gaat ernaartoe en de kinderopvang wordt ervan betaald. Lekker inzichtelijk. En we sparen via die rekening. Betaal rekening met pinpas bij de Rabobank.
Triodos is een groene bank. Wij doen alleen zaken met organisaties die een gezond milieu & gezonde natuur ondersteunen. U kunt hierbij denken aan duurzame energieprojecten, maar ook aan biologische landbouw. Recycling bedrijven en projecten voor natuurbehoud komen ook aan bod.
Wauw mooi ga mij er eens in verdiepen. Hier bij de sns 0,5%. Maar wij hebben meerdere zaken bij hun lopen dus krijgen 0,1% extra (jeehjjj😅 ) extra. Normaal is 0,4
Ik hoorde volgens mij een paar weken terug dat triodos hun rente op bij spaarrekeningen op 0 % hebben gezet.