Mijn oudste gaat binnenkort voor t eerst naar de psz Ken nog geen moeders die hun kindjes op de locatie van mn zoontje brengen en zou toch wel willen weten hoe deze locatie aangeschreven staat Weet dat ik het vnml moet gaan ervaren ntl maar voor mij is het toch best wel spannend en het zou mij een fijn gevoel geven als ik weet dat ie goed aangeschreven staat zeg maar Ik geef toch de verantwoording uit handen en laat mn mannetje achter voor een aantal uren... Hoop dat dit nie echt heel gek is hoor, twijfelde of ik t moest vragen maar t blijft door mn hoofd spelen zeg maar...
Graag gedaan. Hopelijk heb je een positief verhaal gelezen over jullie psz en gaat jullie zoon er binnenkort met veel plezier spelen. Natuurlijk is jouw vraag niet gek, het is heel logisch dat er nu van alles door jouw hoofd speelt. Het is toch weer een stukje loslaten. Maar het komt vast goed. Mijn zoontje zit ook sinds zijn 2e op de psz en hij heeft het echt enorm naar zijn zin. Veel succes, en vooral veel plezier voor jouw zoon gewenst!
Dankjewel dat is lief van je, en ja dat hoop ik! Merk aan heel veel dat ie er wel aan toe is dus hoop dat t n succes wordt! De rapporten die ik heb gelezen zijn positief n de intake aankomende di zal ook vast bijdragen aan n goed vertrouwd gevoel