HELLUP! TRAKTATIE KDV MORGEN !

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Migga, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hellup! Ben even helemaal in paniek! Hoop dat jullie kunnen helpen....

.... mijn zoontje gaat morgenochtend op het kinderdagverblijf trakteren. Ik heb alles klaar staan. Maar nu vroeg mijn vriend net wat ik voor de leidsters heb gekocht.... OEPS! :confused: Helemaal vergeten!

Mijn vraag is..... hebben jullie de leidsters ook getrakteerd? Zo ja, waarop? Het enige dat ik in huis heb zijn stroopwafels. Misschien moet ik die per stuk in cellofaan verpakken ofzo? Of zou dat nogal knullig lijken?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha, niet moeilijk doen, idd n pak koek vinden ze erg lekker hoor. Ikzelf had slagroomsoesjes gehaald. Sommige ouders hebben niks voor de leidsters mee hoor.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Als de verpakking nog niet open is zou je die gewoon mee kunnen geven natuurlijk. Apart stroopwafels inpakken...staat een beetje knullig.
    .....
    Of gewoon eerlijk zeggen tegen de leidsters...ik ben zelf pedagogisch werker op een kdv en ik zou dat niet vreemd vinden hoor!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad .. zeggen dat je ze was vergeten maar dat je nog overheeeeeeerlijke stroopwafels had staan ;)

5. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Nou, probleem is opgelost (geloof ik....)

Ik heb toch besloten de stroopwafels in te pakken. Ik heb ze apart ingepakt in cellofaan, strik erom, kaartje eraan, en het staat eigenlijk hartstikke leuk! De traktatie voor de kinderen ziet er precies hetzelfde uit, maar dan met wat anders erin. Volgens mij valt het amper op dat dit een nood-oplossing is, hihi!

Nou, in ieder geval bedankt!

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ow wacht ff.... ontdek nu net ook nog een onaangebroken pak scholiertjes in de kast...... ik kan me nog bedenken en die gewoon meegeven...... Zucht... ben weer moeilijk aan het doen merk ik!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Als het er zo leuk uitziet zoals je net beschreef zou ik gewoon die stroopwafels doen! Ik neem mijn woorden terug, je beschrijving klonk totaal niet knullig!
    (Je hebt het trouwens wel snel in elkaar kunnen flansen...bij mij duurt zoiets altijd eeuwen!)
    Ik hoop dat het een leuk feestje wordt voor je zoon!

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

Bedankt Eva! Hoop ook dat het een leuk feestje wordt voor hem. Zou er best bij willen zijn als ze allemaal voor hem gaan zingen!

Ik had het stroopwafel-idee inderdaad snel in elkaar geflanst; alle materialen lagen nog op tafel (heb eerst de kindercadeautjes geknutseld). Ach, het stelt ook niet zoveel voor, maar het is een goede oplossing (al zeg ik het zelf, hihi)

9. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Mag ik vragen wat je aan de kindjes trakteert? Boaz wordt vrijdag 1 jaar, maar zit (nu) nog op de echte babygroep.
    Eigenlijk diep in mijn hart vind ik het niet nodig want wat krijgen die kleintjes er van mee?
    De leidsters vind ik dan weer een ander verhaal.

Veel plezier morgen, vraag of ze er foto's van maken!

10. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb een "gezond" kinderkoekje en een klein kartonnen sesamstraatboekje (van de HEMA) in cellofaan folie verpakt, er een strik omheen gedaan en er een kaartje aangehangen met "Hoera, Dyon 1 jaar!"
    Staat heel feestelijk!

Trouwens bedankt voor de tip om te vragen of ze foto's willen maken! Had ik nog helemaal niet aan gedacht.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goed opgelost ;)
    Dat Sesamstraatboekje hebben wij laatst ook gekregen, leuk hoor!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wij hadden laatst 2 stoepkrijtjes in cellofaan met een ster bovenop geplakt.. was net een toverstafje erg leuk. En ook een puntzakje friet met een klein knuffeltje erin.. hier wordt niet altijd met snoep of ander eten getrakteerd

13. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Klinkt leuk hoor!
    Nogmaals veel plezier morgen!

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik snap niet waarom mensen zoveel moeite doen voor een traktatie. Je kunt toch gewoon die pak stroopwafels meegeven?

Heel irritant zijn ouders die een ingewikkeld kunstwerkje maken van de traktaties zodat je vervolgens als volgende ouder verplicht bent om ook iets creabea's te verzinnen.

15. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ? Iedere ouder moet toch zelf weten hoeveel werk ze besteden aan de traktatie op kdv/peuterzaal/school ? Dat je je daarna verplicht voelt om iets soortgelijks in elkaar te fröbelen ligt meer aan jezelf dan aan die andere ouders! Ik neem toch aan dat een doosje rozijntjes net zoveel gewaardeerd wordt door de kinderen, dus als je minder tijd hebt om iets te maken zou ik mee daar echt niet schuldig om voelen.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik doe dit ook regelmatig zulke dingen maken dus de stroop wafels hoe ik in me achterhoofd.ik maak traktaties op bestelling van vrienden kennisen en familie en ook voor vrienden van vrienden.dus eigenlijk iederweek ben ik wel 2 dagen druk om de traktaties ta maken.ik vind het erg leuk om te doen en ik heb in de avond ook wat te doen.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dat is toch ieders eigen keuze? Wil helemaal niet zeggen dat jij ook iets moet maken! Trouwens, als je een beetje handig bent, is het zo klaar!

Deel Deze Pagina