Lijken jullie kindjes op elkaar of totaal niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,

Gewoon even nieuwsgierig ;)

Ben zo benieuwd of onze "baby in de buik" op ons dochtertje gaat lijken. Soms zie ik weleens broertjes en zusjes die heel veel op elkaar lijken of totaal niet....hoe is dat bij jullie?

Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo! Tuurlijk als het maar gezond is, maar ben zo nieuwsgierig of het weer een meid gaat worden of een lekkere stoere binkie :p

Doeg
    Oogappel

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oordeel zelf maar:

Ik vind van wel, maar meer de blikken die ze soms hebben, de manier waarop ze ondeugend kijken en de manier waarop ze lachen. Ook hebben ze beide tot 2 jaar (de oudste dan) bijna geen haar (en de jongste nu nog steeds niet met 16 maanden, dus dat zal ook wel tot 2 jaar zijn). Allebei blond, de oudste groene ogen en de jongste blauwe.

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nilo en Bodhi lijken helemaal niet op elkaar qua uiterlijk niet en qua innerlijk niet, behalve dat ze allebei blond haar hebben. Nilo is druk en aanwezig, altijd bezig en aan het uit proberen, zeer eigenzinnig en trekt vooral altijd zijn eigen plan, en is een engel om te zien met zn blonde krullen. Bodhi is afwachtend en rustig, kijkt de kat uit de boom, heeft altijd een lach op z'n gezicht, doet alles op z'n eigen tempo lekker op z'n gemak en bekijkt de wereld vooral graag vanaf de schoot van mama :D en heeft heel kort lichtblond haar.
    Maar ik zou niet anders willen, ik ben stapelgek op m'n jongens en juist die grote verschillen maken elke dag weer een nieuwe beleving.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Xandra, ik vind ze juist qua uiterlijk wel op elkaar lijken, op die foto dan!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn dochter is precies haar vader en mijn zoontje is precies zijn mama! Ze lijken dus helemaal niet op elkaar maar dochtertje is pas 3 maanden dus er kan nog wel wat veranderen!

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    onze oudste lijkt op mij
    onze jongste op zijn vader
    twee verschillende jongens, maar alletwee hebben ze de bruine ogen donkere/lange wimpers en wenkbrouwen van mij!!!!!!!!!! hierdoor lijken ze toch ook wel weer op elkaar
    ik zou zeggen beslis zelf maar, hier volgt de foto

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    totaal niet! van buiten niet én van binnen al heeeeeeeeeeeeelemaal niet :D de jongste heeft wel een beetje dezelfde ogen als de oudste.de middelste is een exacte copie van mijn broer gewoon eng, vooral in manier van bewegen en kijken naar de tv en dat soort dingen.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Tja oordeel zelf maar, wij vinden in ieder geval van wel.

Althans aan de buitenkant, de binnenkant is totaal verschillend :D

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Totaal niet:
    De oudste heeft blond haar en blauwe ogen en de jongste heeft donkere haren en hele donker bruine ogen.

10. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi Carla,

Ik zie het inderdaad ;)
    Maar wat een heerlijke meiden!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn kids lijken kwa babyfotos wel op elkaar. de een is alleen blond met blauwe ogen en de ander donker haar met bijna zwarte ogen. ze hebben de zelfde oogjes en neus.

dit is mijn dochter

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit is mijn zoontje

Deel Deze Pagina