Zat te denken om voor de leidsters van het kdv een kleinigheidje te doen, voor de vakantie. Als dank voor de afgelopen tijd (kindje is er sinds) en om een fijne vakantie te wensen. Echt een aardigheidje, iets kleins dus. Ik werk zelf in het onderwijs en vind het altijd erg attent als ouders en kinderen iets doen. Of vinden jullie dit 'overdone'??
heel leuk idee! ik werk zelf op een kdv en t gebeurt eigenlijk te weinig dat er ZOMAAR aan de leidsters gedacht word bij ons. Ik wil het eigenlijk ook doen bij mijn kinderen mede omdat ze vanaf 1 juli een dagje minder gaan en dus enkele leidsters niet meer zien. Heb jij een origineel idee?of iemand anders?
Ik heb laatst bij de Action geurzakjes,een zeepslinger en zo'n sierhart gekocht en dat leuk ingepakt.Kost haast niks,ziet er superleuk uit!
ik werk ook op kdv en het is zooooooo leuk als je gewaardeerd word. en het hoeft echt niets te kosten een kaartje kleurplaat of iets heel kleins bijv bij de action en het geeft echt een heel fijn gevoel!!
bij mij vonden ze het ook erg leuk. Het is uiteindelijk niks origineels geworden, maar gewoon lekkere chocolaatjes, mooi ingepakt.