KDV of GASTOUDER?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloem31, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loewiese

    Loewiese Actief lid

    15 okt 2006
    124
    4
    18
    Koekjes bakken doen ze trouwens bij een kdv ook :)
     
  2. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ohw! ;)
    maar zijn ze daar net zo gezellig als dat ik ben :) hahaha!
     
  3. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    ik ga zelf volgende maand op kindje thuis oppassen zodat ik gewoon thuis kan blijven voor kaye.

    Maar als ik die kans niet kreeg zou ik ook kaye bij gastouder doen omdat ze daar gewoon in een huiselijk kring worden opgevoed, het is veel goedkoper! En zo kan ik er inderdaad nog meer opnoemen ik sluit me volledig aan bij miekje80 :)
     
  4. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik ben er zelf ook nog niet echt uit.
    Ik vind alle 2 wel wat hebben.
    Nu is Marije 3 dagen in de week bij een gastouder. Maar ze gaat straks ook naar een kdv en dan mionder naar de gastouder. Ik denk dat ik dan goed kan vergelijken hoe Marije het er vind en wat wij er van vinden.

    Onze gastouder heeft max 4 gastkindjes, staat in ons contract. Ze heeft zelf ook 3 kinderen (14/9/4)
    En tot nu toe haal ik der altijd vrolijk op, en hebben ze lekker gewandelt, zijn naar de kinderboederij geweest, samen boodschapjes gedaan etc.

    KDV heeft meer protocollen etc. en daar voel ik ook wel wat voor.....

    Dus eigenlijk wel fijn dat ik het zo kan vergelijken en dan kan beslissen.
    (Dit was eigenlijk omdat alle kdv vol zitten)
     
  5. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hoi,,

    Damian gaat ook naar een KDV...

    dit omdat ik zelf op een kdv werk en dus weet hoe het gaat.. en we krijgen genoeg terug van de belastingdienst om het leuk te houden..

    naar een gastouder daar hebben we niet over na gedacht.. maar ik snap de verschillende argumenten wel.. ik zou het ook eerst goed willen overleggen en controleren of ze wel bevoegd is ivm ongelukken of zo..
    maar dat hebben we met het kdv ook gedaan.. we zijn er verschillende langs geweest om te kijken welke aan onze eisen voldeed..(mag niet op mijn werk ivm klein kdv en dan zou hij bij mij op de groep komen)




    ach je moet doen wat je hart je ingeeft.. succes met kiezen

    oja wij bakken ook koekjes en ik ben ook heel gezellig hoor ;) ;) :D :D :D
     
  6. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ons zoontje zit nu 3 maanden op het KDV, en hij vind het tot nu toe geweldig. Vooral andere kinderen om hem heen vind hij mooi.
    Ik werk zelfm op een KDV en heb daarom ok de keus gemaakt om hem mee te nemen daarheen.
    Ik weet precies hoe het reilen en zeilen er daar aan toe gaat, en hoe de leidsters werken, en kan hem met een heel gerust hart er heen brengen!
     

Deel Deze Pagina