Gastouder(s) in Ommen (ov) gezocht!!!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bianca3006, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    hallo

Wij zijn een jong stel uit Ommen en verwachten ons eerste kindje in april. Per juni zou ik weer aan het werk moeten.
    Nu zoeken wij nog een gastouder. Ik zelf werk in de zorg (gehandicapte kinderen binnen woonvoorziening) en daardoor onregelmatige tijden. Daarom zijn wij ook al zo vroeg begonnen met het zoeken naar oppas.
    Ik heb een 4 wekelijks rooster, deze is voor het hele jaar vast (uitzondering is wel de schoolvakanties, wanneer bewoners vrij zijn).
    Het gaat helaas normaal niet om hele dagen maar vaak maar om 3 a 4 uurtjes. De bewoners zijn overdag naar school en daarom is de woning tussen 9.30 en 14.30 niet open en zijn wij vrij. en mijn vriend is rond half 6 weer thuis.

Mocht u geinteresseerd zijn, of kent u iemand???? Reageer gerust en misschien kunnen we een afspraak maken!!!!

Groetjes Raimon en Bianca

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Bianca,

Neem es contact op met Gastouderbureau Oostnederland. die hebben in die regio nog zeker mogelijkheden
    (ik werk in de gastouderbranche, vandaar dat ik dat weet ;) (nee niet voor hun, ik zit op een dienstverlenend administratiekantoor in de GOB-branche) )

Succes iig! Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap!

knuf Sookie

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Oke dank je!!
    Ik ben zelf ook al ingeschreven bij 4Kids, maar nog weinig reactie. Vind zelf ook wel logisch omdat het niet om volledige dagen gaat maar telkens om een paar uurtjes en ook nog eens niet elke dag!
    Maar, bedankt voor je tip!

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    You're welcome!
    Laat maar weten wat ze je kunnen helpen. Anders kijk ik nog wel ff mee voor je (maar dat wordt dan pas dinsdgag, dan ben ik weer op me werk)

Knuf Sookie

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Maar kan ik me ook daar inschrijven dan??? En zit dit bureau bij mij in de regio (Ommen)??

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Bianca,
    Yup, tuurlijk kun je je daar inschrijven. Hun zitten in Hellendoorn. En ik weet dat hun een gastouder in Dalfsen hebben die nog plaats heeft. (handig, vanuit thuis op me werk inloggen hihi)
    (Oja stuur je wel ff een pb)

Knuf Sookie

7. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ja die zag ik idd ook staan. Maar ik wil graag iemand in Ommen. Ik werk in Ommen en dat is voor ons het meest handige.
    Maar ik houd de site in de gaten!!
    Dank je! Ook voor je pb!

Deel Deze Pagina