hoi we zitten te kijken naar een oppasmeisje voor savonds kids liggen op bed 3 jaar en bijna 1 jaar gaat om max 4 uurtjes. wat per uur betalen
misschien kan je het aan haar ouders vragen? had ik ook gedaan. onze oppas is 15 en ik betaal haar 10,- voor 4 uurtjes. dat vond haar moeder meer dan genoeg (die zei 7,50, max 10,- voor een avond). ze moet ons zoontje dan nog wel naar bed brengen een half uurtje nadat we weg zijn.
Sorry, maar ik vind dat echt schokkend weinig. Zeker omdat ze ook nog naar bed moet brengen en niet alleen voor de tv zit. Ik zou iets van 4,50/5,00 per uur doen.
Nou wij betalen ook 10 euro per avond, in overleg met de ouders. Soms is dan de oudste nig op, soms niet.
Wij betalen de oppas 5 per uur. Ze komt nu al 5 jaar, sinds haar 17e. Op de site van het Nibud kun je ook bedragen vinden, is echt een leidraad. Bij ons gaat het om naar bed brengen, met de oudste vaak nog even een spelletje voordat hij naar boven gaat, en voor de rest heeft ze meestal een rustige avond .
Ik betaal mijn oppas 6 euro per uur. Ongeacht of de kinderen al slapen of niet. Mijn oppassen zijn een jaar of 20.
Ligt eraan of ze ook echt moet 'oppassen', als de kids al op bed liggen zou ik eerder 4 euro per uur geven, als ze ze echt eten moet geven of op bed moet leggen dan zou ik voor 6 euro per uur gaan
Onze oppas van 18 krijgt 4 euro per uur en eerlijk is eerlijk, dat zit echt aan de ondergrens waar wij wonen. Wel ronden we altijd in haar voordeel af en krijgt ze soms iets extra's.
Hier geen oppas of gastouder, maar 5 euro per uur vind ik ook erg veel. Vooral als het kind of kinderen al op bed liggen, kan ze de hele avond op de bank tv kijken en chips eten, dat is makkelijk verdiend! Ik vind 10 euro voor een meisje van 15 een mooi bedrag voor een avond oppassen. Je kan natuurlijk wel iets omhoog gaan als ze 16 wordt ofzo als blijk van waardering maar als ze echt meer willen verdienen gaan ze toch lekker in de supermarkt/horeca werken?
Ons buurmeisje/oppasmeisje betalen we royaal, maar niet echt een vast bedrag.Gemiddeld 5 euro per uur, kinderen liggen altijd op bed en ze is 17 jaar.
Ik betaal onze oppas van 20 jaar 3,50 per uur voor twee kinderen, die of al in bed liggen, of binnen een half uur na ons vertrek naar bed gaan. Moet ze voor 1 kind komen dan is het 3,00 per uur. Ik vind dat een goede, marktconforme prijs. Zeker als je dat vergelijkt met wat onze gastouder krijgt voor de opvang nl. 4,80 per uur (ex. opslag gastouderbureau). Google maar eens naar het minimumjeugdloon, dit zijn bruto bedragen en geen netto bedragen. Je oppas van 15 jaar 2,50 netto per uur betalen is dus meer betalen dan het bruto minimumloon van een 15-jarige (2,52) en daar mag ze blij mee zijn.
vaak ewerken 15 jarige niet veel dus bruto is netto en vakantiegeld komt er nog bij vd week hebben we kennismaking vragen eerst wel eat ze zelf in gedachten heeft
En het bruto minimum loon van een 20 jarige 5,74 dus je betaalt je oppas flink onder. En bruto is vrijwel hetzelfde als netto bij een bijbaantje. Een oppas aan huis moet je officieel volgens mij ook verplicht het minimumloon per uur betalen. Een gastouder krijgt 4,80 per kind dus voor twee kinderen 9,60 en vaak hebben ze wel meer dan twee kinderen dus dat loopt aardig op.
eens.. ik snap werkelijk niet dat je minder dan 4 euro zou betalen. Het is nogal een verantwoordelijkheid!
marktconform? en dat baseer je waarop? bruto is netto ongeveer voor jeugd en in dat netto loon zit ook verzekering op de werkplek e.d. Dat hebben ze bij jou niet. 2,50 netto betalen aan een 15-jarige vind ik echt schandalig, het is geen heitje voor een karweitje het gaat om jouw kinderen!
ik betaal 3 euro per uur en als ze jarig is en kerst of gewoon voor de leuk krijgt ze er nog een aardigheidje bij. nu ligt er voor haar een glitterparfum klaar!!! ze is een gouden oppas voor ons ze is een buurmeisje en als er iets is stapt haar moeder even binnen. we hoeven er nooit overin te zitten en dat is heerlijk!!!!!