Geen zin meer om te werken...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Wendy06, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Pfffff...hebben jullie dit nu ook?

Ik moet nog 7 weken maar ik heb echt geen zin meer om te werken!
    Nu komt het ook omdat ik in een project zit en het nu heel rustig is en ik weinig te doen heb..dus de dagen duren errug lang!

Ook weet ik nog steeds niet wat ik na mijn verlof ga doen, hmm.
    Ik werk nu full-time en na mijn verlof wil ik graag part-time gaan werken voor 3 dagen in de week. Maar alles wat ze mij te bieden hebben zijn echt flutbaantjes voor een flutsalaris.

Ik ben nog wel in gesprek over andere mogelijkheden maar eigenlijk weet ik wel dat ik gewoon ergens anders wil gaan werken. Iets ergens lekker dicht bij huis voor 3 dagen in de week maar met wel een beetje uitdaging!

Was het maar 25 april.....dat is mijn laatste dag voor het verlof!
    pfff...

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Meid, ik herken het!
    Ik moet nog 8 weken (incl. deze) en heb 't eigenlijk ook helemaal gehad. 'k Ben zo moe en heb pijn... slaap liever de hele dag! :)

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hmm ik voel me echt vet goed de laatste tijd en bij mij is het gevoel een beetje dubbel. Ik heb eigenlijk ook geen zin meer maar moet nog zoveel doen en dat houd me op de been. Ik wil alles gewoon klaar hebben voordat ik met verlof ga en dat ik mn collega's niet met rotzooi achter laat..

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zal t.z.t wel blij zijn als ik met verlof kan. Maar vind het nu nog heerlijk om te werken, beetje afleiding. Maar ik voel me verder dan ook prima.
    En als je weet dat je na je verlof ergens anders gaat werken zal ook wel niet echt motiverend zijn.

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Pffff en ik dan... zelfs geen verlof in zicht!

Nee hoor ik snap het wel denk ik, als ik mijn collega's zie die op het laatst lopen die hebben echt geen zin meer.

Was het maar zover ;)

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Nou ik voel me prima (op wat kleine klachtjes na)..maar ik vind mijn werk gewoon niet meer leuk!

Ik heb het zo rustig, dat is gewoon geen uitdaging meer! Ik heb het ook aangegeven hoor..enne vanaf volgende week krijg ik er wel een taak bij!
    Dus hopelijk is dat leuk en vult dat mijn tijd wel! Anders duren de dagen zo lang! :(

Ik heb ook echt zin om voor een andere baan te gaan kijken voor straks na mijn verlof maar daar ben ik nu natuurlijk veel te vroeg mee...haha...wel lastig dat loslaten ik ben normaal echt zo'n planner! hihi..

alhoewel het nu ik zwanger ben wel makkelijk is om "los te laten" op de een of andere manier...

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ben zelf ook op zoek naar iets anders, vind mijn werk ook niet leuk meer (vandaar dat ik zoveel hier te vinden ben)

Ik heb dat ook dat ik geen uitdaging meer zie in mijn huidige taken, en wil ook ooit 3 dagen gaan werken.

8. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Het is inderdaad geen uitdaging meer hebben en het gewoon niet meer naar mijn zin hebben...erg lastig!

Maar goed nog 7 weken, moet te doen zijn toch?!

enne gelukkig kan ik lekker op het forum, haha! :)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook helemaal geen zin meer om te werken. MOet mezelf echt dwingen 's ochtends om uit bed te stappen, maar het liefst blijf ik er de hele dag inliggen. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik eindelijk mijn verlof, maar zelfs de laatste 2 weken lijken wel een eeuwigheid te duren.... :(

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hoi hoi

Hier nog eentje die er helemaal geen zin meer in heeft. Ik moet nog 3 weken.... Ik begin me aardig overbodig te voelen want mijn invaller is gewoon heel goed :):) gelukkig want dan kan ik met een gerust hart weg :D Maar jah in de tussentijd verveel ik me nu wel.. Gelukkig heb ik wel een flexibele baan waarin ik mijn eigen agenda beheer.. :D:D

Nog ff volhouden allemaal...

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik vind mijn werk erg leuk, maar de komende 8 weken zullen heeeeeel lang duren. Ik voel me verder prima, maar ben moe en heb geen zin om dingen af te moeten hebben in die 8 weken, want dat is nog best veel!

Nou ja, ik verheug me dus op Koninginnedag, de 1e verlofdag!

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik moet ook nog zo'n 6/7 weken werken, maar ik heb ook steeds minder zin.
    Ik herken het.

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ben niet eens zwanger, maar heb ook geen zin meer...... :oops:

maar ja.... wat moet dat moet he!

meiden, geniet van jullie verlof! Het is zo weer voorbij......

14. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    hier hetzelfde moet nog 6 weken ben al mijn wekelijkse buiten de deur taken aan het overdragen, zit maar toe te kijken hoe die ander aan het werk is saaiiii. maar goed kan straks met een gerust hart met verlof. ik tel de weken af

15. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hebben jullie allemaal alles al geregeld voor na jullie verlof?

Kunnen jullie allemaal zo weer beginnen in je huidige baan? of gaan jullie minder werken? andere functie uitoefenen?

16. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik ga na mijn verlof 1 dag minder werken dus veel verandering komt er niet.

Ook mijn functie blijft hetzelfde.

17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik blijf gewoon fulltime werken, mijn virend gaat een dagje minder werken en ik werk een dag thuis.

Een uitdagende baan voor 3 dagen per week. sorry maar dat lijkt mij onmogelijk. wellicht bij de overheid, maar in het bedrijfsleven kom je dat niet tegen. uitdagend werk kost nou eenmaal tijd. Vaak nog meer dan de 40 uur die ervoor staat.

18. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    ik ga 1 dag minder werken en mijn vriend ook

19. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    nog 2,5 week tot mijn verlof. :(
    Ik vind het een raar idee. Na mijn verlof neem ik nog een week of 6 vrij, dus in totaal ben ik ruim 5 maanden weg. Heel vreemd (heerlijk ook, de hele zomer door 8) , maar toch vreemd).
    Het gaat allemaal nog erg goed nu, dus kan me er ook nog niks bij voorstellen. Op het moment ook erg blij dat ik niet 6 maar 4 weken tevoren heb gekozen. Ik geloof dat ik me rot zou vervelen als ik al vanaf volgende week thuis zou zitten! :confused:

Na mijn verlof blijf ik 4 dagen werken; mijn man blijft dan ook een dag thuis. Als ik minder zou gaan werken, zou ik de extra dingen die ik nu nog kan doen erg gaan missen. Het zou een behoorlijke uitholling van mijn taken inhouden. En daar heb ik geen zin in.
    Bovendien is me een promotie in het vooruitzicht gesteld. Dit is met 4 dagen goed te doen; met 3 is dat echt onmogelijk.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik probeer 24 uur te gaan werken, maar dat is ff afhangkelijk van welke klanten er terug komen na mijn verlof.
    Ik neem iig de dinsdag elke week vrij en de maandagochtend. Ik ga elke week de ma-middag en de woensdag werken, en dan om de week de donderdag/vrijdag, en afwisselend 2 avonden in de week of de zaterdag.
    Ik kan het zelf inplannen dus dat is wel makkelijk.

Deel Deze Pagina