Pffff wat heb ik nu trek in een broodje bal gehakt met. Extra saus en een rookworstje van de hema. Jaaaaa en dat ga ik zo strakjes halen ook! Eerst richting de praxis fietsen alleen voor een broodje bal gehakt en dan weer de hele andere kant op voor mn hema worstje. Waar hebben jullie nu trek in?
Haha,zal wel komen omdat je zwanger bent,ik moet er zo vroeg echt niet aan denken. Eet smakelijk straks
In een stuk verse appeltaart met slagroom. Zit alleen nog in mijn pyama dus dat moet nog maar even wachten haha
In een quarterpounder menu van de Mac Maar mag ik van mezelf niet meer omdat ik op dieet ben. Dus ga zo maar druiven eten..
Ik heb altijd trek in de meest vreemde dingen, op dit moment in een pizza (de oven staat al aan). En ik heb vanochtend ook al een broodje haring op! Eet smakelijk allemaal!
mn man had gister appel en bananen bollen meegenomen van de oliebollenkraam. heb nog 1 bananenbol en die eet ik leker vanmiddag op. jammie ( heb net al wel ene halve op met plurk schaam hahaha)
Sjit de het broodje balgehakt kraampje was dicht. Heb me maar tegoed gedaan aan broodje hema rookworst en nog een extra stukje worst een pecannotenbroodje cola melk en een chocoladecoupe met extra slagroom. Heeeeeeeeeerlijk