vergoeding opvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door silvana81, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Weet iemand of je de kinderopvangtoeslag begin van de maand krijgt of aan het eind van de maand.

Mijn dochter gaat 21 Juni voor het eerst naar een gastouder wanneer zullen we dan de toeslag krijgen?

We moeten iets van 300 betalen en krijgen iets van 202 terug.
    krijgen we eerst 202 terug of moeten we eerst 340 betalen?

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Wij krijgen de toeslag de 20e van de maand en het kdv schrijft het een paar dagen later bij ons af, we betalen dus ook de maand vooruit.

Dochter heeft ook even bij een gastouder gezeten en toen betaalde we aan het eind van de maand aan de gastouder en hadden we de toeslag dus allang gehad.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik weet de data niet, maar wij krijgen ook eerst de toeslag en daarna pas wordt de opvang afgeschreven.

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij krijgen de toeslag altijd rond de 15e dacht ik. De opvang wordt rond de eerste afgeschreven. Wij schieten dus voor...

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    je betaald meestal vooraf. Maar de kinderbijslag stort ook vooraf dus Als je in juni begint met de kinderopvang dan stort de belastingdienst 20 mei je geld. Wel bijtijds opgeven want duurt vrij lang voor ze alles verwerkt hebben volgens mij....

6. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi,

De belastingdienst heeft als standaard datum de 20ste, gaven we laatst aan bij mij toen ik ze hierover belde. En volgens mij schrijven de meeste kdv's iets later de bijdrage af, maar dat kan natuurlijk net bij jullie niet het geval zijn.

En wat hier al geschreven is, vraag het direct aan! Wij waren hier wat laks in, en hebben toen erg lang moeten wachten (en dus moeten voorschieten). De belastingdienst kan over het verwerken van een aanvraag zo 8 weken doen!

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Wij verwachten eind augustus ons eerste kindje.
    Per 1 november gaat zij 2 dagen naar het KDV, wanneer moet ik ongeveer de toeslag aanvragen?
    Hoelang van tevoren hebben jullie dat gedaan?

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    ongeveer 8 weken van te voren. belastingdienst heeft vaak een lange tijd om het te verwerken. (vooral al ZIJ moeten betalen;))

Deel Deze Pagina