Bij ons hebben ze wel de regel dat ze blauwe slofjes over de buitenschoenen moeten aantrekken maar de ouders weigeren het zelf gewoon. We hebben het tig keer tegen bepaalde ouders gezegd maar als ouders het dan zelf niet doen.... Niet alle ouders hoor maar sommige. Zelf heb ik er ook niet zo'n probleem mee maar goed, regels van mijn werk he!
Bij ons mag je ook gewoon met schoenen lopen. Nu loopt mijn zoontje zo goed als maar toen hij de hele dag aan het tijgeren was kreeg ik hem helemaal zwart terug. Naja heeft hij iig plezier gehad. En gewoon goedkope kleren van de zeeman aan doen en geen lief! kleertjes ofzo. Bij ons KDV hebben ze hem ook al regelmatig in de zandbak gezet, ook niet echt hygienisch..... Maar een baby van 4 maanden kruipt toch ook nog niet echt. En na een half jaar hebben ze toch al wat weerstand opgebouwd.
Zo gaat het bij ons ook. Alleen in de zomer moeten de ouders ook overschoenen aantrekken (of slippers uit), daar je buiten overal door heen kunt lopen zonder dat je het weet. @ Jem1979: Als wij (ouders) weigeren om van die blauwe slofjes aan te trekken, mogen wij de zaal niet opkomen, maar moeten we op de gang blijven wachten. Word geen uitzondering ingemaakt.