Dat verveelt nooit , en ik zit er nog steeds op te wachten haha, hier ben ik of 'papa' of 'opa' On topic: ja ik had het ook met onze zoon. Die heeft het tot anderhalf jaar volgehouden op het kdv om het engeltje te spelen (maar ondertussen thuis) voordat zn ware aard naar boven kwam
Wat leuk om te horen is dat zeg! Haha, kan me er alles bij voorstellen. Onze oudste was als baby easy en meegaand (nu overigens niets meer van te merken haha), onze jongste daarentegen... pffffff wat een tantetje is dat zeg. Zeker thuis! Ze kan nog niet lopen (wel langs, niet los) maar weet op het kdv al een kindje van bijna 2 op te stoken om te ontsnappen gnagna haha. Vandaag nog weer met mijn handen in het haar gestaan... wat moet ik soms met 2 van die donderstenen!!! Pff heb mn handen er vol aan.... wordt wat al de tweeling er straks is. Dus als jullie iemand heel hard horen gillen, ben ik het !
O ja, dan zijn er nog mensen die zich afvragen op wie ze lijken, nou dan zeg ik altijd, de mix van genen van man en mij zijn heul gevaarlijk haha! Ze zijn dus papa en mama in het kwadraat . Gelukkig weten wij iig met elkaar om te gaan, dus dat komt vast goed (alhoewel ik mn hart vasthoud voor alles wat nog komen gaat haha)
mijn dochter gaat niet naar een kdv ofzo maar krijg wel van de oppastante en oma te horen dat ze wel heeeeel graag van zich mag laten horen! ze kan nu eindelijk op haar buik draaien maar toen ze dat nog niet kon... man man man, ze gilde, gromde, huilde, brulde als het niet lukte! en sinds een week vind ze het prachtig om haar eigen stem te horen dus schreeuwt ze heeel hard door het huis! ook de fysio zei toen ze nog maar 2,5 maand was: zo zo, dit is een tempramentvolle dame! als ze iets niet wil, doet ze het niet! ik vind het HEERLIJK!!! geweldig zon kind!
Hahaha, hier nog zoéén. Die van ons omschrijven ze als 'pittig', hihihi. Maar soms is ze bijv. op het KDV de hele dag 'pittig' geweest en thuis is ze zo zoet als wat, of andersom. Soms is ze 's ochtends grumpy en dan denk ik "ohoh, arme leidsters...", en dan is ze daar juist zo vrolijk als wat. Je kan er dus soms ook geen peil op trekken..... Ik vind het eigenlijk wel grappig dat er zo jong al zoveel pit in zit, maar betekent wel dat we haar héél kort moeten houden, anders bepaalt zij het reilen en zeilen, i.p.v. wij.....
Ha Zilvervosje. Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stiekem ook wel prettig vond toen mijn ouders een keer een vreselijke krijsbui van mijn zoontje meemaakten. Het is een engel hoor, maar soms wel een temperamentvol engeltje. Hij laat het goed merken als hij het er niet mee eens is als hij ergens niet aan mag zitten. Of als hij na wat gapen en ogen wrijven gewoon naar bed moet. Of als hij een schone luier aan moet, dat arme kind Maar ja, zo'n drama-optreden doet ie meestal alleen bij ons. Fijn hè, dat dat speciaal voor papa en mama bewaard wordt. Maar ook wel prettig als je een keer kunt zeggen: DAT bedoel ik dus.
Hier ook een wervelwind!!! Hij is druk, wil continu aandacht, kruipt nooit langzaam altijd haast en wil altijd alles hebben wat hij niet mag...hihi Maar hij is de liefste tornado van de wereld!
Ooow hier ook zoiets. Mijn jongste was een super moeilijke drinker die de boel bij elkaar krijste (ver reflux) dus ik een heel verhaal geschreven over hoeveel hij moest huilen met drinken en een heel stappenplan. Wat denk je, drinkt meneer daar al zijn flessen zonder problemen leeg! Heb daarna wel lopen huilen omdat ik dacht dat hij alleen bij mij zo moest huilen, is later goed gekomen gelukkig
Hey hoi!!! Jemig, hij is alweer een jaar! Gefeliciteerd, zijn jullie iets leuks gaan doen? Wat gaat het snel he! Fijn he, dat moment! Ik was ook wel blij dat de leidsters nu een keer zagen dat zij een stel een gevoelloze/onaardige ouders zijn, maar dat Fay soms best haar mondje klaar heeft . Vanaf nu mag Fay weer engeltje zijn @ all: Wat fijn om te lezen dat Fay niet de enige (b)engel is. Ik geniet er ook van, meezingen en dansen in het fietsstoeltje, dingen móeten kunnen, de uitdrukking op haar gezicht als ze aan het oefenen is... heerlijk! Maar soms... grrrr... ze heeft inmiddels ontdekt at ze kan schoppen en slaan en (nieuw) bijten... dat mag dus écht niet!