Ben gewoon even benieuwd. Waarschijnlijk willen wij een vergroting (50x50) van onze zoon ad muur hangen, maar vraag me plots af of dat niet een beetje te opzichtig is. Dus wat hebben jullie?
Wij hebben zelf (nog) geen foto's van onze zoon aan de muur. Een vriendin van mij heeft hele mooie grote foto's van haar kinderen in de woonkamer hangen. Helemaal niet opzichtig, juist heel leuk!
Wij hebben 1 grote hangen (van toen hij 5 dagen was ofzo) en dan nog wat kleinere verspreid in huis. Vriendlief zou er wel meer willen ophangen, maar ik vind het wel prima zo (wellicht komen er nog broertjes/zusjes bij; dan hangt je huis zo vol).
Wij hebben 1 canvas van 60 x 90 hangen van onze oudste dochter. Verder nog een aantal schilderijtjes met allebei de meiden. Ik wil als Evi straks wat groter is een mooie foto maken van de meiden samen en daar dan een canvas van laten maken!
Wij hebben 2 grote foto's in sepia 75x45 (incl passe partout en lijst) in de woonkamer hangen. 1 van onze dochter en 1 van onze zoon. Ik zat eerst ook te twijfelen of het niet te opzichtig was, maar we hebben een redelijk grote woonkamer en het viel dus erg mee. We krijgen ook veel complimentjes.
Mijn dochter heeft vorige maand een fotoshoot voor een tijdschrift gehad. De foto's die de fotograaf naar de redactie stuurt, krijgen wij ook. Dan gaan we er ook een grote canvas van maken voor in de woonkamer.
kheb 1 grote collage gemaakt van ons gezin en heb een fotolijstjeswand stuk...ook allemaal mooie foto's! ik hou van foto's
Ik heb heel veel foto´s van mijn kinderen aan de muren en op de kast. Grote, kleine, kind apart, kinderen samen. Ik heb 4 kinderen van 13 t/m 1 jaar. Dus het is wel een verzameling die in de loop der jaren steeds groter is geworden.
ik heb op dit moment 12 kleine lijstjes met foto's van Fleur (en ons samen enzovoorts) en ik wil het nog uitbreiden
ik heb 1 wissellijst met foto`s van de kinderen en van dochter in de aanbouw een canvas. Die wil ik nog vervangen van een foto van beiden, want die canvas is van net na haar geboorte en dus al bijna 4 jaar oud.
Wij hebben 1 foto met lijst (50x50) aan de muur hangen van onze zoon,erg mooi. Als ons dochtertje wat ouder is laten we van haar ook een foto maken in hetzelfde formaat. Voor de rest staan er nog wat kleine foto's van de kids op het dressoir en hangen er nog wat aan het maneetbord.
ik heb van Esmée 2 grote binnen hangen, 1 van 60x60 en 1 van 50x40.. voor de rest staan er nog 7 kleinere, en heb een digitaal lijstje, in het trappengat hangen er nog 5, 4 vn 20x30 en 1 van 40x50
2 canvassen van 40x40 en meerdere kleine footootjes die ook wisselen. In de keuken een grote lijst met foto's van geboorte tot 6 maanden ( toen was de lijst vol )
geboortekaartjesfotos van beide op kanvas (30x30) wissellijst 30x40 van beide appart, en een samen, van lars hebben we al een tekening van 30x40, van elin nog niet, maar die komt er ook nog. verder staat de pc in de woonkamer, en als schermbeveilinging heb ik ook foto's
Hier 2 canvassen van kleine dame boven de bank. van 40x40. verder nog op een andere muur 6 lijstjes met foto's.
Hier twee grote foto's in lijst van 30x40cm, gemaakt bij 12 weken tijdens fotoshoot... gaan overigens binnenkort wel gewisseld worden,want volgende week weer fotoshoot! Verder nog wat losse lijstjes met foto's van haar en van ons gezinnetje samen. Worden ook regelmatig 'ververst'....
Goh, zo'n uitslag had ik totaal niet verwacht..................gezellige boel dus bij de meesten thuis!
wij hebben er eentje van 30x20 van onze zoon en een paar kleintjes ik vind het altijd wel gezellig staan , foto's .
Hier foto's tussen 13x17 en 20x30. Maar ik hoop binnenkort een fotoshoot te laten doen en dan wil ik een grote canvas laten maken van de 3 kinderen samen. Ik ben er ook nog niet uit wat 'mooier' is: allemaal kaders in huis of kaders mixen met canvasdoeken .