Kdv zonder werk

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by mamamadelon, Jul 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

#21 Saskia78, Jul 13, 2012
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2012
    Nou ik vind het goed dat de subsidie alleen voor werkenden is.
    Maar als iemand gebruik wil maken van de diensten van een kdv om wat voor reden dan ook dan moet dat gewoon kunnen.
    Want helemaal nergens heeft iemand bepaald dat kdv alleen voor mensen die werken is. Dat is natuurljik gewoon kolder.

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    ja dat bedoelde ik eigenlijk ook meer, schreef het verkeerd op ;)

maar vind wel dat als er wachtlijsten zijn, de werkende ouders voorrang hebben

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@babybergen: daar hoopte ik al op :)
    maar je was niet de enige die het zo zei.
    dus denk zeg het toch maar!

geen persoonlijke aanval ofzo :D

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Helemaal mee eens, als de werkende ouders een andere oplossing moeten zoeken ivm met wachtljsten en een moeder die even tijd zonder kinderen wil heeft dan wel plek is dan niet eerlijk vind ik.

En ik denk dat je aardig wat centen kwijt bent als je 1 dag ind e week kdv doet zonder toeslag. Denk aan zo ongeveer 250 a 300 euro.
    Dan zou ik dus naar een andere oplossing zoeken. Vind oma of opa het niet leuk om eens in de maand een dag op te passen?

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou daar hoef je je tegenwoordig ook niet meer druk om te maken want de wachtlijsten schijnen (bij veruit de meeste) KDV's als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn ;) Dit met als oorzaak de stijgende kosten en de crisis.

Share This Page