Vandaag gaat hij voor de 2e keer! Vind het nu wel makkelijker hoor, dus dat scheelt. Denk dat ik weer een dipje krijg als hij over een week voor hele dagen moet. Is toch weer wat anders dan 2 uurtjes.
Ben ook even aan het meelezen. Ik zie er ook ernorm tegenop. En het aan je kindje vertellen 'moet werken volgens Derek Olgivie toch?'. Ik probeer ook alles te vertellen wat ik doe en ze luistert heel aandachtig
Ben bezig in zijn boek en als ik dat allemaal lees dan durf ik amper nog wat te zeggen in het bijzijn van Niek. Ik ken het gezegde kleine potjes, grote oren maar dat dat al zo klein begon wist ik niet. Toch wel een interessant boek hoor. En ik heb het idee dat het ook wel helpt dingen vertellen aan je kleine.
Ik ben ook zijn boek aan het lezen. Ik ben best wel een piekeraar en ik probeer nu zelfs in haar bijzijn niet aan dingetjes te denken waar ik me zorgen over maak. Als ik tegen haar ga praten fronst ze echt en daarna luisterd ze heel aandachtig... Ik vind het een goed boek en geloof er ook wel in. Ik ga proberen om me man het ook te laten lezen hij leest nooit, dat wordt wat... haha
hier nog een die nooit wat leest ha ha. Geloof het ook wel maar ik hoop dat dat gaat lukken niet te piekeren in het bijzijn van Niek.
Heb zo eens wat reacties gelezen en ik moet er ook niet aan denken om mijn dochter weg te brengen. In september gaat ze een paar keer om te oefenen en eind september elke vrijdag de hele dag. Hihi zit nu gewoon te janken (heerlijk die hormonen). Het voelt een beetje alsof ik haar dan in de steek laat. Dat ze niet zonder mij kan .. maarja, inderdaad ik ben dan ook ruim 3 maanden elke dag bij haar geweest. Morgen mijn eerste werkdag weer, ook een hele dag zonder haar ... pfff
Nou ik heb Julian vanmorgen weg gebracht. Hij zat heel aandachtig om zich heen te kijken In de auto een paar traantjes gelaten! Kan niet wachten tot het half 1 is, dan gaan we hem weer ophalen. Rianne, dat gevoel had ik ook wel hoor! Het idee dat je hem gewoon maar even dumpt
Niek net weggebracht naar het kdv, heb de hele terugweg lopen huilen, bah wist niet dat dit zo erg kon zijn. Ben zelf nog een week vrij maar hebben niek toch laten gaan omdat hij dan rustig kan wennen nu het nog vakantie is en mocht er wat zijn dan ben ik er zo. Hij vindt het fantastisch hoor zat alsmaar te lachen. Dacht voordat hij geboren is dat doen we even maar niet dus. Vind het nog extra moeilijk omdat hij nu op 4 flessen zitten en hij krijgt zijn 3e fles op het kdv en dan heb je nog maar 1 flesje te geven. En dat zijn toch wel de knuffelmomenten. Ga vandaag maar eens rond kijken hoe het ouderschapsverlof in elkaar zit. Heeft iemand hier een goede site voor?
Hoi, Moeilijk is het hé? Je kindje wegbrengen. Mijn meisje is gisteren voor het eerst een paar uurtjes geweest. Op het kdv ging het goed, maar bij thuiskomst was het non-stop huilen tot aan nu. Ze wil niet slapen en is helemaal van slag. Ik maak me nu wel druk want ik moet over twee weken weer werken. Volgende week heeft ze weer een wenochtend. Ik hoop dat het dan beter gaat. Ze kan niet tegen prikkels, dat hebben we uitvoerig besproken. Nu kom ik haar gisteren ophalen, ligt ze temidden van alle kinderen onder een mobiel met muziek en de leidsters eromheen stofzuigen. Zelfs voor mij was het even te druk toen ik binnen kwam. Dat is toch niet normaal? En dat met een wenochtend. Ik zit nu met de gebakken peren...
@ Melina, jee dat is vervelend. Maar ik moet zeggen, op een KDV is het nu eenmaal druk. Al die kleine druktemakers er om heen. Dat stofzuigen is minder, maar daar kan je wat van zeggen toch? Maak je niet te druk, ik weet dat het makkelijk praten is maar het komt echt allemaal goed. In het begin heb ik er echt slapeloze nachten van gehad. Ben zelfs in een depressie gekomen omdat ik me ( o.a. ) zo ontzettend druk maakte daarover. Nu gaat de kleine inmiddels 1 jaar naar het KDV en het is echt zó leuk voor hem. We zeggen regelmatig, ga je weer lekker met de kindje spelen? Dan begint hij meteen JA! te roepen en te lachen/gillen. Hij ziet ons niet eens meer als we weg gaan. Nogmaals, het komt écht goed. Ik ben zo blij dat hij naar het KDV gaat, hij leert er super veel, heeft lieve leidsters waar hij mee kan knuffelen en allemaal vriendjes/vriendinnetjes die hij regelmatig in de supermarkt tegen komt en die hij dan ook herkend. Als ze echt niet aan die drukte kan wennen, misschien is dan een gastouder een optie? Succes!