KDV

Discussie in 'Prematuur' gestart door Gwendolyne, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minke

minke Actief lid

Hallo dames,

Wat vervelend zeg dat je kindje gelijk ziek is geworden :S

Maar even een bemoedigend verhaal: Hier was dat absoluut niet het geval. Ons zoontje is met 4,5 maand voor het eerst naar het KDV gegaan. In het begin was hij wel wat vaak verkouden, maar verder helemaal niets. De kinderarts zei dat alle kindjes die verschillende virussen moeten doorlopen om een goede weerstand op te kunnen bouwen. Het maakt niet uit of dat vroeg of wat later gebeurt, bijv als ze naar school gaan.

Ons zoontje is eigenlijk nog maar 1x ziek geweest. Weleens wat snotterig, en dus 1 x een oorontsteking gehad en dat was het.

Blijf gewoon goed naar je kindje kijken. Als het niet gaat kun je altijd op zoek naar een andere oplossing. Hier bevalt het KDV in elk geval prima!

Minke

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Pffft , misschien een beetje raar, maar de znuwen gieren door mijn keel.... Vandaag breng ik Thomas een ochtendje naar het KDV.
    Het kdv id net geopend dus alles is spliksplinter nieuw, dat is wel een prettig idee. Ik heb bij de opening afgelopen zaterdag een schriftje mee gekregen en heb daar een heel lang verhaal in gezet over wat ze naar mijn idee allemaal moeten weten over Thomas.... maar mijn vriend zei op een gegeven moment dat het anders wel een heel lang verhaal zou worden, dus ben ik maar gestopt...

Ik ga maar ff douchen en hem dan in de kinderwagen leggen... Spannend!

3. prematuur

prematuur Lid

21 nov 2007
    18
    0
    0
    Heel veel succes vandaag!
    Het is eng, spannend en emotioneel de eerste keer, maar het went. Het is vooral moeilijk om de verzorging aan een ander over te dragen, je hebt het zelf niet meer in de hand.
    Komt goed!

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heel veel succes! Het komt vast helemaal goed!
    Ik heb Mika vandaag ook weer gebracht.. weekje thuis gehouden..
    Hopelijk gaat het goed! [-o<

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Thanx dames... heb het droog gehouden.. Hij spuugde meteen zijn shirt onder ter kennismaking.. ;) Weten ze meteen waar hij goed in is, hihi
    Maar hij lachde wel heel breed naar de leidster dus dat zit wel goed...

wat ik alleen raar vond: ze hebben geen hoesjes voor over je schoenen (hygiene..)
    Ik vroeg waar ik mn wagen kon zetten en zij zei dat het wel ingeklapt in een hoekje kon. Toen zei ik: maar de wielen zijn vies (het regende), dus zal ik het onderstel maar in de gang laten? Oh ja goed idee...., zegt ze... Vreemd toch?

Ik ga hem om half 12 al weer ophalen, dus ga nu snel ff stofzuigen, uis dat ook weer gebeurd zonder dat er iemand wakker wordt! ;)

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou dames,

hij heeft het goed doorstaan hoor!

Hij wilde alleen niet in bedje slapen en viel wel tijdens de fles in slaap! ;)
    Dus toen ik om 11u30 hem weer kwam halen was zijn fles van 10u30 nog niet leeg....

Maar goed, verder heeft ie het wel naar zijn zin gehad en naar andere kindjes en de leidster gekeken en gelachen!

Hij ligt nu knock-out op bed! :)

Deel Deze Pagina