Hallo dames, Zoals jullie misschien al eens hebben gelezen is er toen mijn meissi ewas gevallen en in het ziekenshuis lag een MRI-scan gemaakt en is er gezien dat er best veel ruimte zit tussen haar hersenen en haar schedel. Bij de meeste mensen sluit dit gewoon aan maar bij haar zit er ruimte tussen. Wat het precies inhoudt weet ik niet en dat zou ons in een gesprek met de meuroloog op 18 maart duidelijk worden. Nu was die afspraak verzet omdat de neuroloog plotseling een begrafenis had. Nou ok dat kan...... Nu moesten we een nieuwe afspraak maken voor eem MRI-scan te laten maken voordat we naar de neuroloog moesten. De afspraak voor de neuroloog hebben we op 24 april. Nou dus ik gebeld naar de rontgenafdeling om een afspraak te maken. Dat was dus op 11 april. Afeglopen donderdag 10 april belde ze dus op dat de afspraak voor een MRI-scan te maken niet door kan gaan omdat er geen bedden waren en kinderen krijgen altijd een slaapmiddel, tja en als er geen bed is word dat een beetje moeilijk. Grrr daar was ik al boos om want dat is een kwestie van goed plannen (ben zelf planner in de thuiszorg dus ik weet waar ik over praat) Nou ze zouden ons laten weten wanneer het dan werd maar dat zouden we dan per brief krijgen. Cas (mijn vriend) heeft ze toen duidelijk gemaakt dat de MRI-scan toch echt voor de 23 april moet worden gemaakt en dat ze daar rekening mee moeten houden. Nou vandaag kreeg ik dus de brief............................ De afspraak staat nu dus pas voor 14 mei! Nou eccht belachelijk! En dan staat er bij dat de afspraak met de neuroloog op 23 april niet doorgaat. Nou ik ben zo pist! Dat kan toch niet? Moet ik cht zolang wachten om eindelijk te weten te komen wat het allemaal precies inhoudt die ruimte tussen haar hersenen en schedel? In totaal is de afspraak 2 maanden later...... Cas of ik gaan maandag echt bellen dat we er niet mee eens zijn hoor! Dit kan toch niet! Het gaat om mijn dochtertje haar hoofdje. Ik snap gewoon niet dat dit allemaal kan. ik wil onderhand weten wat er aan de hand is! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..... Zo ik ben het weer kwijt! Bedankt voor jullie lezende oogjes! Liefs Shir
vlug gaan bellen en erg bood worden! wat denken ze wel niet..ooka l is het niets ernstigs je wil al s moeder toch echt wel snel weten wat er aan de hand is..bellen hoor.......sterkte