Levi! Mason vind ik nog wel gaan maar Keano vind ik echt verschrikkelijk. En wat is er mis met de combinatie J.oanne en Levi?
uiteraard vind ik keano heel mooi maar tis wel een naam die nu veel vaker voorkomt en ook wel bij een bepaalde doelgroep waar ik andere over hoor levi vond ik leuki maar te popi en mason vind ik leuk
de enige naam die ik leuk vind van je lijstje is Levi. De andere 2 vind ik niet mooi. Ik vind Levi ook prima kunnen met je dochtersnaam.
Keano vind ik persoonlijk helemaal niets. Levi wel aardig maar omdat je dochter ook een engelse naam heeft dan vind ik wel dat je met Levi op moet passen omdat dat in het engels toch heel anders uitgesproken wordt. Mason, heel mooi, zeker bij je dochters naam.
keano, ik vind levi ook super leuk, maar wat ik eerder zei, te populair. Mason vind ik niet zo. Ik snap wat je bedoelt met die associatie, maar dat heb ik niet bij keano hoor. Meer bij lorenzo
Onze kleine komt over 2 maanden en gaat keano heten Mason vind ik niet leuk en Levi vind ik wel leuk maar Keano net iets leuker
We zijn er eindelijk uit, het word keano. We vinden dit beide een mooie naam (was al de jongensnaam bij de 1e) en dan blijven we vinden. Mijn twijfels kwamen puur door de associatie die mensen met de naam hebben maar ik dnek nu "dat is dan maar zo" Mensen die ons enigzins kennen weten dat wij een keurig burgelijk gezin zijn (haha) en wij vinden het gewoon een hele mooie naam! Ik wil jullie enorm bedanken voor het meedenken (al het ik het uiteindelijk naast me neer gelegt..)
fijn dat jullie eruit zijn! wij hebben ook niet naar andere mensen gekeken wat betreft de naam van onze zoon! als jullie hem mooi vinden dan is het goed toch!