Hallo Meiden, Ik wil zo langzaamaan eens gaan beginnen met een korstje brood bij de jongste. Maar welk stukje kun je nu het beste mee beginnen. De meeste tarwe broden hebben aan de bovenkant als het ware een glanzende korst, deze is wat steviger en de zijkanten hebben een wat zachtere, brosser stukje korst. Wat is nu een goed begin korstje? Groet Snoozie
Bij ons was het een beetje hoe het uitkwam maar misschien inderdaad handig om met de onderste korst te beginnen al sabbelen ze er toch zo op los dat er ook van een stevige korst weinig overblijft.
Werkt hier ook het beste! En verder deed ik gewoon alle korsten, alleen die met zaadjes liet ik in het begin weg
MIjn oudste dochter at het ene namelijk niet, dat lukte voor geen meter, ben alleen vergeten welk deel dat was. We gaan gewoon maar eens proberen!
We zijn begonnem met de onderste korst (zachtere), maar meer omdat wij vrij snel volkoren en grof volkoren brood gaven. De bovenste korst is daar best hard. Vrij snel gaven we alle korsten in het handje. Mijn kinderen wilden overigens de korst niet eten als je die als hapje in de mond stopt, maar zo uit de hand wel vanaf 7 maanden.