Vraagje... mijn so hier van net 3 is best afgevallen. Ineens waren al haar broeken zo ruim dat het me ineens opviel. Ik heb haar gewogen en ze is 0,3 kg afgevallen in 2 maanden, echter heb ik geen idee hoe dat kan? Op vakantie at ze wel iets minder dan normaal maar dat was vorige maand 1 week. Jullie ervaring? Mijn plan is nu haar meer aan te bieden, ook vettere/volle producten en haar gewicht toch nu even in de gaten te houden. Ze is overigens een erg moeilijke eter, erg specifiek, echter groeide ze altijd mooi op haar lijn.
Moah valt wel mee toch? Sowieso zijn t net harmonica's. Zo zijn ze breed, zo schieten ze de lengte in en heb je ruimte over in die broeken. Ik weet niet beter van zowel G als R. Gemiddelde plasluier van R heb ik zomaar 200gr al in mn handen. Zou gewoon eens op een ander moment nog een keer wegen en ook met dezelfde weegschaal op dezelfde plek (als hij op laminaat stond, hier loopt t net wat bol scheelt serieus)
Zo weinig verschil zou ik niet van in paniek schieten. Voor de zekerheid kun je wel een tijdje bijhouden en dan ook de weegschaal op een constante plek houden. Vervelend dat ze een lastige eter is.
Ik vind 0,3kg niet zorgwekkend eerlijk gezegd. Dat krijg je al als je bijvoorbeeld in de vakantie wat ongezonder hebt gegeten en nu weer normaal gaat doen bijv. Dan maakt het moment van de dag dat je weegt ook nog veel verschil. Als ze verder gewoon gezond is etc zou ik niks aanpassen en haar gewoon te eten geven zoals je altijd doet. Nu zijn volle producten en roomboter etc nooit verkeerd natuurlijk voor een kind in de groei.
0,3kg is echt heel weinig, stel bij het vorige weegmoment had ze net gegeten, gedronken en was ze niet net naar de wc geweest… en bij dit weegmoment bv nog niks gegeten, gedronken, en juist wél naar de wc geweest - dan is ze effectief waarschijnlijk juist wel aangekomen.