Keel/Neus amandelen operatie! help?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door xSNDY19x, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Dames,

ik ben net terug uit het ziekenhuis met mijn dochter van 5 jaar, bij haar zijn vanochtend vroeg de neus en keel amandelen eruit gehaald. nu zeiden ze in het ziekenhuis dat dochter om de 15 minuten 3 slokjes drinken moet hebben.

maar mijn vriend zei net toen ze net sliep shit mag ze wel lang slapen dan of moeten we haar nu elke keer om de 15 minuten wakker maken en laten drinken.
    Ik weet niet wat ik moet doen nu want onze dochter heeft ook verhoogde kans op nabloeding door Hemofilie (stollingsziekte, zij is draagster).

wie kan mij hierop antwoord geven? :)

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Hier was het wekadvies om de 4 uur en drinken mocht ze zoveel ze wou... hier konden we voor vragen de poli terugbellen, dus dat zou ik dan gewoon ook doen!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja ik zou even belken, maar logisch gezien slaap is het allerbeste, hoe wil je dat vannacht doen.. Ik denk dat ze vooral bedoelen bij wakker zijn iedere 15 min minimaal 3 slokken.

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook al ik moet haar vannacht wel 2 keer wakker maken en laten drinken. Gelukkig werd ze uiteindelijk na 30 minuten zelf wakker en wou ze drinken dus het komt wel goed. Thanks dames

Deel Deze Pagina