keel ontsteking?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denance, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denance

denance Lid

4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een soort keelontsteking ofzo, en nu ben ik de hele tijd aan het hoesten.
    Niet van die kleine kuchjes maar echt flink hard hoesten.
    Nu ben ik bang dat dat slecht is voor mijn kindje?
    Wie kan me dat zeggen.

B.V.D.
    Denance

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

ik zou niet bang zijn dat het slecht is voor je kleine.
    daar gebeurd niks mee.
    het is voor jezelf wel erg vervelend dus als je denkt dat je keelontsteking hebt zou ik wel naar de HA gaan.
    misschien kun je er dan iets voor krijgen.

mejon

3. Ik heb vorige week echt anderhalve week last gehad van keelonsteking. Zere keel en witte pitjes en zo. Bah. Gelukkig gaat het meestal wel vanzelf over. Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Je wordt er zelf alleen zo moe van. Ik ga het wel even vragen als ik volgenden week toch naar de HA moet voor controle, want ik heb er best vaak last van. :(

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik heb ook zo ontzettend last van m`n keel, Vooral met slikken en hoesten pff word er moe van.

Soms als ik hard moet hoesten doet het pijn onder in m`n buik dan houd ik het gewoon ff vast ff ondersteunen.

Trachitol mag je NIET gebruiken. Hier zit een verdovend middel in. Zijn wel eigen metken oa van de etos die je wel mag gebruiken (helpt bij mij niet echt)

Slik wel anta flu enz maar m`n stem is inmiddels weg.. :( Nou ja hoop dat het snel overgaat weet verder ook niet wat ik er aan kan doen om de pijn te verzachten... iemand tips?

Liefs Danielle

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Kan geen kwaaf hoor, zolang je geen koorts krijgt.
    ik heb 2 week lang voorhoofdholtont. gehad en ben nu nog steeds verkouden met een flinke hoest.
    Voor mijn keel kreeg ik een spray voor de keel. en amoxiline mag je eventueel hebben is een ab via de ha.
    beterschap

Deel Deze Pagina