Keelamandelen ff klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap het niet.. Je man is echt net pas geopereerd en jij hebt het zwaar? Beetje de rollen omdraaien he..
    Keelamandelen verwijderen op volwassen leeftijd is ietsje heftiger als bij een kind.
    En kom, een lage bloeddruk is vervelend maar je kunt overdrijven he..

2. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Nou meid, succes er mee. Zal je vast nodig hebben.

Wat een geklaag zeg, vind het sneu voor je man. :(

3. minon

minon Niet meer actief

Arme man en kinderen. Er al eens aan gedacht dat hij zich irriteert aan jou omdat jij klaagt? Hij is net geopereerd en je amandelen op oudere leeftijd is absoluut geen pretje.
    En een lage bloeddruk en pds. Heel vervelend soms maar kom op er is prima mee te leven. Heb het zelf ook. Overdrijven is echt een vak apart.
    Succes voor je man en kinderen in ieder geval de aankomende weken.

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Jeetje, je man heeft gisteren een operatie ondergaan en nu moet je alles alleen doen en klaag je daar over?
    Triest voor je man en kinderen...
    Laat die beste man eerst goed herstellen, kan me voorstellen dat hij je 'afsnauwt' als jij direct zo doet, terwijl hij vergaat van de pijn. Het is misschien niet heel netjes van hem, maar ik snap het wel.
    Zielig hoor, alles een avondje alleen moeten doen. Mijn man heeft een paar maanden geleden een ernstig ongeluk gehad en ik heb maanden alles helemaal alleen moeten doen. Zielig voor me? Nee! Hoor je me klagen? Nee! Dat doe je in een relatie en partnerschap!
    Stel je dus niet zo aan zeg!

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik zou hem gewoon even op het balkon zetten....

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    :D:p

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Naast de hond:D

Sorry....

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#28 Be Happy, 15 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2014
    Sorry, ik stik hier zowat in mijn glaasje port....:D

Je vriend schijnt niet de gemakkelijkste te zijn TS gezien je eerdere berichten. Maar je weet hoe hij is. Zo zal hij altijd blijven.

Maar in dit geval kies ik toch de kant van je vriend, net als mijn voorgangers. Probeer
    anders hulp in te schakelen van familie en vrienden als je het niet trekt.

Het is zwaar inderdaad om overal even alleen voor te staan. Nu kun je gaan klagen, maar je kunt beter je schouders eronder zetten en ertegen aan gaan.

Paar jaar geleden was mijn vriend geopereerd aan een tumor in zijn hersenstam waarna hij 6 weken moest revalideren in een plaats hier een eindje vandaan. Aiden was toen 4 maanden oud. Moest toen ook alles alleen doen. Zorgen voor mijn jonge zoontje, naar
    mijn werk, het huishouden, dagelijks op bezoek bij mijn vriend, zorgen voor mezelf qua eten enzo. Het was zwaar, maar ben er zelf wel sterker uit gekomen.

9. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik vind persoonlijk he geklaag behoorlijk onterecht.
    Alles alleen moeten doen terwijl je ook zelf van alles hebt... Ja wat is het probleem? De pds? De lage bloeddruk? Moe zijn? Wil wel even ruilen met hoe ik er een jaar terug voor stond? En alles alleen met pds en met een lage bloeddruk die door spanningen niet meer stabiel was met alle gevolgen van dien (hartkloppingen als hij omhoog ging, flauwtes als hij naar beneden ging) herstellende van een auto-ongeluk met letsel in nek, rug en heup. Wonende op een appartement 3-hoog zonder lift met een kind. Om maar te zwijgen van het moe zijn zowel van de medicijnen als van de gevolgen van het letsel (ontstekingen) maar ondertussen wel 40-uur per week moeten werken, want je kind moet immers ook eten en denk maar niet dat vader ook maar 1 cent daarin bijdraagt!
    Wil je nog steeds ruilen? Prima! Jij vind dat je het zwaar hebt zonder dat je erbij stil staat dat er legio moeders zijn die het dagelijks alleen doen met in een behoorlijk aantal gevallen meer lichamelijke problemen, die daar ook nog eens niet vrijwillig voor gekozen hebben!

Tip van mijn kant vertroetel je man en laat hem de rust pakken die hij nodig heeft voor herstel!

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als t herstel 3 weken duurt, zou ik vast de echtscheiding gaan aanvragen.....
    Pfff, als t na 1 dag al zo gaat bij jullie....

11. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ahhhhhhhh koetsie koetsie...

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Sorry hoor maat ben je nu echt serieus??

Je moet een schop onder je reet hebben. Hup schouders er onder en doorgaan.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Serieus?! T is je man.. Je kan toch gewoon voor hem zorgen?

14. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Mag ik je feliciteren... Op een of andere manier trek je de aandacht met je topic 's.
    Je heb al meer bezoekers dan de topics in de lounge
    - Dyson stofzuigers
    - het grote voetbaltopic
    - hond ziek
    En zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Meid ik zeg sterkte met de komende periode...

15. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Sorry hoor maar kan er iets normaler gereageerd worden ? Lijkt wel of steeds erger word op zw zit nu ook wel aan te denken om te stoppen eerst heb ik een arm hondje en nu een arme man en kinderen ?

Vroeger was het hier een stuk gezelliger en ik vraag trouwens niet naar meningen ik vroeg hoelang het herstel duurt meer niet.
    En ik moest gewoon ff me verhaal kwijt.

Maar goed van mij mag dit topic dicht ik ga ook niet meer lezen of reageren ik denk dat ik hier ook niet meer kom wat een stel zijn jullie zeg KLAAR MEE .

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Tsjaa je vraagt er zelf wel een beetje om.....

17. Logan

Logan Niet meer actief

Je begint zo met een reden toch? Anders had je gewoon kunnen googlen op 'herstel keelamandelen verwijderen bij volwassen'.

18. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Idd..

Btw, is je hond al zinderlijk?

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Als je alleen antwoord wil op je vraag;

Stap 1.
    Google

Stap 2.
    Tik in je vraag

Stap 3.