donderdag zijn bijmn dochter de neus en keelamandelen geknipt ( en buisjes dan) hoe lang duurt het voor ze weer een beetje de oude zijn? donderdag en gister had ze diclofenac zetpillen ook maar vanaf vandaag mag ze alleen paracetamol. ik vind ze vandaag eigenlijk in verhouding wat hangeriger als gister. net had ze ook 38,1 ( is wel normaal heb ik gelezen) ze drinkt op zich best goed al gaat ze steeds harder met dr ogen rollen als ik zeg dat ze weer moet drinken. ze heeft net wel weer een boterham op maar gister zat er meer leven in zeg maar. vind het zo sneu want ze wil van alles maar die stomme keel. kan me nu nog niet voorstellen dat ze weer de oude gaat worden
Kan je der niet verwennenmet raketijsjes? Dat is lekker en ze krijgt vocht binnen. Zal ze vast niet meer met haar ogen rollen Verder heb ik geen antwoorden voor je sorry.
nou die raketijsjes komen ook al dr neus uit. haha ze heeft er echt al een paar op maar ze heeft liever drinken haha
lekker water (of ranja) met ijs (of je maakt lekker crushed ijs zelf.. (eens wat anders) Ik moet zeggen dat ik toen ik vroeger al mijn amandelen had laten weghalen zat ik dezelfde dag aan de chips (iedereen in paniek haha en ik was happy) mijn kids hebben ook nergens geen last van gehad, alleen mijn dochter bleef haar oor bloeden en rotzooi uitkomen, toen moest ik speciale druppels halen, ik heb eigenlijk alleen normale PCM gebruikt de dag erna en daarna niets meer (was ook niet nodig) Als ze koorts heeft zou ik even contact opnemen met de afdeling (dat word ook aangeraden) het kan natuurlijk gewoon combi zijn van virusje en operatie maar je hoort even te bellen dan..
Hier wilde ze chocolade ijs en toetjes. Na een week thuis ging ze weer naar school. Mijn zoontje was met 3 dagen alweer de oude. Ook keel en neus amandelen.
de eerste dag at ze ook al brood er staat in de papieren dat ze tot 38,5 mogen hebben en anders bellen. ik hou haar continu in de gaten en als ze idd 38,5 of meer krijgt bel ik uiteraard wil ook weer niet te snel paniekken
Pas na een week was ze hier weer een beetje de oude. Zou net als je zelf zegt temp in de gaten houden. Beterschap ze kunnen er echt veel last van hebben.
Zoontje van onze gastouder heeft vorig jaar de keelamandelen geknipt gehad en die was er een week goed ziek van.
mijn dochter at diezelfde dag borrelnoten ik heb zelf een jaar of 10 geleden laten doen. pijn ging maar niet over...bleek ontstoken te zijn. als het na het weekend nog niet beter gaat zou ik even langs de huisarts gaan! succes!