Welke iPod voor Pokemon go

Discussie in 'De lounge' gestart door Danseninderegen, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danseninderegen

Danseninderegen Actief lid

14 sep 2015
    165
    1
    18
    Mijn zoontje wil voor zijn verjaardag een iPod om Pokemon go te spelen.
    Nu ben ik me aan t oriënteren welke hier het beste voor geschikt is. Je hebt iPod touch en iPod nano , maar ik heb er geen verstand van.
    Hij is echt te jong voor een telefoon, dus het idee is een iPod en dan samen met zijn vader Pokemon go spelen via internet verbinding van telefoon van zijn vader.
    Ik wil nl niet dat hij zelf op pad gaat met een eigen internetverbinding

2. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Geen ervaring met de ipod zelf. Maar de ipod nano is relatief klein, dat lijkt me dan dus lastiger om op te spelen. Ik zou dan gaan voor een ipod touch, die heeft dezelfde grootte als een telefoon.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoe werkt dat dan, via telefoonverbinding van zijn vader? Een iPod werkt enkel op wifi, toch?

Mijn dochter heeft overigens een iPod Touch en deze is daar prima voor geschikt volgens mij. :)

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik kan geen apps op mijn ipod nano zetten... vraag me af of het wel kan, wat je wil doen. Het kan wel op de ipad.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Zonder mobiel internet is het denk ik erg erg saai?

6. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Je hebt ook gps nodig geen idee of dat in een iPod zit?

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik denk inderdaad dat je een iPad of iPhone bedoelt?

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    iPod touch 6e generatie. (Volgens mij is 5e ook niet meer nieuw te krijgen). Die heeft GPS en WiFi.