Krullen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Onze dochter heeft een hele kop met krullen:D ik heb geen krullen en mijn vriend ook niet maar nou had mijn schoonmoeder ze ook toen ze heel klein was maar na 2 knipbeurzen waren ze ineens weg, nu hoor ik dat meer dat na een aantal knipbeurzen de krullen verdwijnen maar chloe is al 5 keer maar de kapper geweest en nog steeds krullen:D wie heeft dit ook gehad met hun kinderen en verdwenen de krullen of zijn ze er nog steeds? Ik wil heeeeeel graag dat de krullen blijven maar ja zo niet dan vind ik haar nog steeds lief hoor hahaha;)

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier ook een dochter met veel krullen.
    Ik laat soms de puntjes wat bijknippen, maar denk niet dat haar krullen snel zouden verdwijnen.
    Zo veel krullen dat ze heeft.

3. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Al meerdere keren geknipt maar nog steeds vollop krullen.
    Was laast wel zelf ineens mijn krullen helemaal kwijt:(
    Toen heb ik het juist allemaal af laten knippen en nu beginnen de krullen weer terug te komen

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

gaaf he een van mijn kids heeft ook veel krullen,

ik heb gehoord, dat de haren van de "grote "mens eens per 7 jaar verandert,
    en van de kids nog eerder, het KAN dus zomaar zijn dat je kind geen krullen meer heeft of juist wel krijgt...

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn driejarige dochter is ook al regelmatig geknipt en heeft nog steeds een krullenkoppie. Geen zorgen dus!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier is ze nog nooit geknipt en zit het nog vol pijpenkrullen. Ik hoop ook héél hard dat het blijft. Krijg idd ook veel reacties dat dat na een paar keer knippen toch weg is... Maarja we hopen gewoon van niet!;)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn oudste heeft ook krullen, HEUL veel ;) , ik weet wel zeker dat die niet meer weggaan, ik had net zulk haar toen ik kind was en heb ook nog steeds krullen. Overigens worden krullen door de vorm van de haarzakjes bepaald dus het is eigenlijk onmogelijk dat ze na een bezoek aan de kapper weggaan.

Naar de kapper ben ik nog niet met haar geweest, we laten het groeien in de hoop dat de krullen wat uitzakken, vooralsnog heeft het weinig effect :)

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thanks voor jullie reacties:D

9. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Mijn dochter is nu al 13, vaak geknipt en haar rode krullen zijn er nog steeds :D

wel goed bijhouden, juiste shampoos, conditioners etc

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb/had ook krullen, maar alleen als mijn haar kort is! Wanneer het lang is veranderen mijn krullen in slag.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Beide hebben hun flinke krullenkoppies nog steeds (2 jaar en bijna 4) maar.. papa heeft krullend haar (klein) en mama heeft veel slag / bijna krul.

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    wij hetzelfde verhaal, allebei kei steil haar en een dochter van 2 met pijkenkrullen, ze heeft heel lang heel kort haar gehad en rond 1 jaar begin het pas een beetje te groeien. krullen worden meer en meer,

nog nooit gekinpt omdat hey zolang kort was, ben ik blij dat het eindelijk groeit

mijn moeder heeft slag in het haar en de broer van mijn vader ook pijpenkrullen

Deel Deze Pagina