Ja ze eet weer!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamadieneke, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

6 jun 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    Zo, Na 8,5 maanden geen groente(vers/potje), na 4 maanden geen brood, EET ONS MEISSIE WEER!!! Helemaal door het dolle heen zijn we!!
    Ze weigerde pertinent! Geen hapje proeven, of als ze wat hapte, net zo hard kokhalzen dat het er als nog uitkwam.
    Alles geprobeerd, maar niks werkte, tot vorige week,
    Ik voor Hans een potje bloemkool met kaas (6mnd) opwarmde, Diana dacht dus dat het fruit was omdat het geel van kleur is. Dus ik aan tafel, hans aan de ene kant, diana aan de andere. Mond open, dus ik geef ze een hapje. Heel boos keek ze, van zo dat is niet wat ik verwachte. 2e hapje, zei ik niet zeuren, 1ste hapje vond je ook lekker, met tegenzin hapte ze. En daarna mocht hans geen hapje meer en at ze heel de pot van 200gram leeg!!!:$:$:$Ik wist niet wat ik meemaakte!!! De dag erna gewoon brood met pasta en korstjes, en ja hor op, en nog een! Echt geweldig hihihi!
    He, fijn om het hier ff kwijt te kunnen, want echt ook al heb je het naast je neergelegen en maak je je er niet te druk om, leuk is het natuurlijk niet.
    Groetjes en thanks voor t lezen!

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Goedzo Diana en nu door gaan en een goed voorbeeld zijn voor je broertje

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    O wat herkenbaar, onze dochter van ruim 3.5! Eet nu sinds een maand of 2 eindelijk normaal.
    Zo heerlijk, ik heb ook zo tegen mezelf gezegd het komt wel. Maar dan nu eindelijk. pfff

Deel Deze Pagina