Onzekerheid, om gek van te worden!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mena, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mena

Mena Lid

12 jun 2013
    6
    0
    0
    Me dochter van 5
    Laarbeek
    Beste,

In januari 2013 kregen wij onze eerste echo bij 12 weken zwangerschap.
    Helaas kregen wij te horen dat het vruchtje niet meer te zien was, en dat mijn lichaam het vruchtje waarschijnlijk al in de eerste 3 weken van de zwangerschap heeft afgestoten. Helaas niets aan te doen de risico is er nu eenmaal, het vervelende van dit verhaaltje is dat ik pas ben gaan vloeien in week 13 van de (zwangerschap)" mijn lichaam heeft me flink in de steek gelaten en is na de afstoting nog iets door gaan groeien tot 5 weken zwangerschap (baarmoeder).
    Nu zijn we gelukkig weer zwanger en ben ik nu 4 weken en contact gehad met de VK voor een vroege echo op zijn vroegst krijg ik hem pas in juli in het echo centrum als ik in de 7 weken ben. Ik moet nu nog ruim 3 weken wachten, en wachten met veel onzekerheid is niet fijn, wij willen graag genieten van het feit dat we zwanger zijn, maar we worden toch aardig belemmerd door de miskraam in januari.
    Is er toch een ergens een mogelijkheid dat wij de echo nog eerder kunnen krijgen, gewoon een bevestiging dat het op zijn plek is, en dat we langzaam kunnen gaan genieten van een zwangerschap!

Gr. Mena.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je onzekerheid. Toch heeft een echo voor 7 weken geen zin omdat je dan nog geen kloppend hartje ziet en dan heeft het ook weinig voorspellende waarde.
    Een echo met 7 weken is echt een vroege echo. Probeer geduld op te brengen tot die afspraak!

Mirjam

Deel Deze Pagina