keelkanker of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Ik heb verder geen aanvulling op bovenstaande. Het klinkt inderdaad niet positief op dit moment maar houdt moed! Wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen!

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    sterkte met het wachten...
    mijn vader weet sinds een maand of 2 dat hij longkanker heeft, sinds kort weten we dta het om uitgezaaide longkanker gaat,geen kans meer op genezing...dus afwachten eigenlijk...de tijd die ze genoemd hebben was echt kort..

Schoonvader heeft prostaatkanker met uitzaaiingen overal en hij zal dit jaar, waarschijnlijk binnen 4 maanden overlijden..

ik wens je sterkte en hoop dat de uitslag heel erg mee zal vallen,knuf!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Oh sorry verkeerd begrepen. Dan nog denk ik dat ie dat niet telefonisch mag melden en zeker niet aan degene die niet de patient is.

Maar ik hoop echt dat het toch allemaal meevalt hoor.
    Mijn papa is ook 55 en ik moet er niet aan denken pff.:(
    Ik hoop dat ze je vader niet de hele middag in spanning houden..

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Jeetje meid je treft het wel dubbel zeg pfff!!!
    Ik hou hoop tot vanavond!!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Myrthe, het is gewoon vreselijk als je (in dit geval je vader) te horen krijgt dat iemand in je omgeving kanker heeft, maar ook daar leer je mee leven hoe gek dat ook klinkt.
    Het geeft een hoop onzekerheid, angst en verdriet, maar ook een veel mooie en intieme momenten.

Mijn vader heeft 20 jaar lang gevochten tegen diverse vormen van kanker (3 verschillende), maar gekgenoeg had ik het niet willen missen. 20 jaar die ik met hem extra heb kunnen delen.

Maar goed, hoe somber de situatie nu ook lijkt. Het kan verkeren. Ik wens je echt super veel sterkte deze dag en alle dagen die komen gaan.

6. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag en deze lange onzekere dag door te komen...

7. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik wil jullie hele veel sterkte wensen.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@myrthe, He jemig wat een heftig nieuws. Helaas ben ik ook bang dat je slecht nieuws krijgt. Als er verdacht weefsel is gevonden is er vaak aansluitend een ct scan.

Hier helaas vorig jaar maart hetzelfde meegemaakt ,maar dan met de longen. Mijn moeder is afgelopen november overleden op 60 jarige leeftijd aan de uizaaingen van longkanker.

Ik hoop voor jullie dat jullie goed nieuws krijgen en wens jullie heel heel veel sterkte!!

9. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Heel veel sterkte!

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dus uit jullie reactie begrijp ik dat de arts niet zomaar belt voor een ct scan, maar dat hij toch iets heeft gezien wat hij niet vertrouwd?? Anders had hij dus niet gebeld voor een ct scan?? Helaas zit er niets anders op dan vanavond af te wachten

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde meegemaakt bij mijn vader, longkanker (was uitzaaiing van een melanoom) en ging ook erg snel.
    Veel sterkte ermee...

@Ts, poeh wat een spanning zeg. Ik ga hard voor jullie duimen dat het allemaal meevalt, of dat ze er iig nog iets aan kunnen doen mocht er wel iets ernstigs aan de hand zijn.

12. Rono

Rono Niet meer actief

Ik ken helemaal niemand die ooit de ziekte k* heeft gehad dus kan er niks zinnigs over zeggen.

Dus ik wil je alleen maar veel sterkte wensen en een dikke knuffel!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat eng zeg.. Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!
    En blijven hopen op een goede uitslag.

Dikke knuffel.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee en is het goed behandelbaar, mocht het toch kanker zijn.

Mijn ouders zijn helaas bijna 2 jaar geleden beide dood gegaan aan kanker. Mijn vader longkanker (die heeft nog 'n jaar geleefd nadat hij het gehoord had) en mijn moeder alvleesklierstaartkanker (die heeft nog 3 maanden geleefd nadat de diagnose definitief was). Als m'n moeder niks had gekregen dan denk ik dat m'n vader ook nog langer geleefd zou hebben, maar die stortte helemaal in na de dood van m'n moeder. Ze zijn 8 dagen na elkaar overleden.

16. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dit zal een lange dag voor jullie worden.

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heel veel sterkte voor vandaag en wat nog komen zal.

18. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    He bah, ik hoop dat het meevalt... Heel veel sterkte ermee!

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oh jeetje wat verschrikkelijk :( Ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van. Wat moet dit verschrikkelijk zijn en het is zó oneerlijk.

Heel veel sterkte, uiteraard ook voor TS!

20. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ts: mijn vader kreeg het trouwens niet telefonisch te horen...mijn vader hoeste heel erg veel en was naar ha gegaan voor puf, had paar jaar terug ook geholpen..nu hielp het niet dus terug naar ha...die stuurde vader door naar ziekenhuis voor een foto..(longfoto/scan)
    snel daarna stond de huisarts voor de deur en wist mijn moeder dat er iets heel fout was...mijn vader moeten bellen op zn werk, die is naar huis gekomen..
    verdere uitslagen werden ook niet telefonisch gedaan maar op afspraak (dan moest mn vader naar het ziekenhuis)

ik blijf hopen voor je

Deel Deze Pagina