keelkanker of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat erg meis...
    knuf

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik snap je helemaal, wij hebben dit proces ook gehad met mijn moeder, ze had tongkanker, na een vlotte behandeling er goed vanaf gekomen.
    Ik snap dat je helemaal in spanning bent en dat je het beste ervan hoopt, gelukkig zijn ze tegenwoordig heel wat verder met de technologie en medicatie, ik wens je heel veel sterkte in deze spannende tijd.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

De uitslag is ook niet telefonisch, hij moet vanmiddag in het ziekenhuis zijn voor de scan en daarna krijgt hij dus de uitslag van de ct scan en van de weefsel onderzoek.

Hij is telefonisch benaderd na zijn ingreep door de kno arts dat er nog een ct scan gemaakt moest worden.
    Ik hoop nog steeds dat die man alle onzekere voor het zekere neemt om zo alles uit te sluiten. Alleen het is zo snel achter elkaar ineens.
    Gelukkig scheelt dat dan weer wachten want deze dag duurt al een eeuwigheid.

Ik hoop nog steeds dat ik hier vanavond kan typen, het is loos alarm en het is een ontsteking of iets anders

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Gelukkig wel maar hij is al heel lang hees en ik ben bang dat hij veel te lang heeft doorgelopen hiermee. Het speelt al een jaar!
    Maar goed positief blijven

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jee wat heftig! Jullie zullen wel op zijn van de zenuwen!:( Hoe laat moet je vader in het ziekenhuis zijn? Hoop zo dat het allemaal mee valt..zal voor jullie duimen!

Sterkte en succes!

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

gezien zijn levensstijl en het tempo van de onderzoeken zou ik ook maar rekening houden met geen leuke berichten. artsen weten meestal zelf redelijk goed in te schatten of weefsel er ok uitziet of niet ( dan sturen ze het nog op hoor voor de officiéle uitslag) maar dat er nu onverwacht op zo'n snelle termijn onderzoeken bijgekomen zijn vind ik wel een teken dat er iets aan de hand is.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ow en mij is verteld door een asstistente van de kno arts ( bekende van ons) dat ze bij een "slecht nieuws" gesprek altijd willen dat er iemand meekomt met de persoon waar het over gaat. als die persoon alleen is gekomen bellen ze naar zijn fam.als jullie dus verzocht wordt door de kno arts om hem te vergezellen dan weet je waarom.

hopelijk valt het allemaal mee. veel sterkte.

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    sorry maar ik sluit me bij blup aan:).
    niet leuk om te horen, maar de klachten van je vader, de snelle onderzoeken etc, klinkt niet goed.

Ik hoop echt voor jullie dat het nieuws
    mee gaat vallen, ik zal duimen en een kaarsje branden!!

joyce

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hij moet om 3 uur de ct scan en om 4 uur de uitslag.
    Ik ga om 5 uur naar zijn huis samen met mijn vriend om hun op te wachten!!! Alvast maar oppas geregeld voor mijn zoontje wilde hem niet meenemen, hij is tien en te bewust van dit soort dingen.

Ik knijp hem nu wel hoor.

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Mijn moeder gaat mee dat weet de KNO omdat mijn vader eigenlijk helemaal niet meer kan praten door geen stem....

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    jeetje meid wat heftig allemaal... ik hoop dat het toch mee gaat vallen al zou ik er gezien de snelle onderzoeken wel rekening mee houden dat het niet zon goed nieuws kan zijn..
    maar goed dat wil niet zeggen dat het niet goed behandelbaar is natuurlijk dus ook dat kan nog mee gaan vallen..
    veel sterkte in elk geval je zult nu wel echt in onzekerheid zitten pfff dikke knuffel voor jou!

12. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Sluit me aan bij vorige berichten, het klinkt indd niet zo heel best..

Sterkte ook met wachten op de uitslag.. de uren zullen wel kruipen op moment.

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    even nog een kleine notitie op de opmerking van blup.

werk zelf in een ziekenhuis en moet helaas nog weleens mensen bellen om langs te komen voor een 'slechtnieuwsgesprek'.

wij hebben niet het beleid dat we doorgeven dat er familie mee moet komen, dit om verschillende redenen, ga ik nu niet noemen, heeft niets met het topic te maken.
    maar dit verschilt per afdeling/poli/ziekenhuis, de ene geeft wel door dat er familie mee mag komen en de ander niet.
    het zegt dus lang niet altijd iets als het niet gevraagd wordt.

maar het blijft een verschrikkelijke situatie voor ts, die spanning!!:x
    we blijven hopen op goed nieuws!!!

joyce

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pffff sterkte, je zal nu wel helemaal in de zenuwen zitten

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het is 5 uur geweest. Ben gewoon zenuwachtig voor jullie. Heel veel sterkte hoor.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier ook!
    Hoop nog steeds op een goede uitslag voor TS.

17. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    heel erg veel sterkte meis, vanavond! Het klinkt nu allemaal niet best...:(, maar wellicht is het goed behandelbaar....

Dikke knuf!

18. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zit steeds te kijken of er al wat gepost is door TS maar helaas... hoop echt zo erg dat het meevalt allemaal!

19. tulip

tulip Niet meer actief

och jeetje, heeft ze zelf nog niks gepost, ik krijg er een naar gevoel van.

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ook...
    Hoop zo dat het meevalt.

Deel Deze Pagina