keelkanker of niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Heel veel sterkte en moed voor de komende tijd!

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Myrthe; Wat ontzettend k**!! Héél veel sterkte de komende tijd! Hopelijk valt het toch nog mee zover het mee kan vallen......

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dat weet ik niet maar zal wel moeilijker zijn met uitzaaingen.
    Hij is grauw in zijn gezicht en ja wel afgevallen.
    @ de rest bedankt voor jullie berichten.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Kedeng!

Jemig meid, niet verrassend, maar wat een k*tnieuws.
    Heel veel sterkte de komende tijd. Dat wachten is idd slopend.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie en ik heb ook nog een opbeurend berichtje voor je.
    Toen ze de tongkanker bij mijn moeder ontdekten had ze er ook al een hele poos mee gelopen, ook bijna een jaar, na een reeks (plus minus 25) bestralingen en lichte chemo is ze overal vanaf gekomen.

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Heel veel sterkte de komende tijd.
    Bij mijn moeder is september vorig jaar strottenhoofdkanker (tumor op de stemband) geconstateerd. Het begon bij haar ook met heesheid, moeite met slikken. Ze rookte hiernaast ook veel sigaretten op een dag.
    Na 8 bezoekjes aan de huisarts is ze uiteindelijk doorgestuurd naar KNO arts en die zag gelijk dat het mis was. Binnen een week was zowat alles geregeld en wisten we dat het strottenhoofdkanker was en dat er geen uitzaaiingen waren in haar klieren. Ze heeft 25 bestralingen gehad. Het was een klote tijd die ze doorging. Ze was zo ziek van de bestralingen. Maar het goede nieuws is: de tumor is niet meer te zien op de stemband. Ze moet nog elke 2 maanden terug voor controle maar tot zover gaat het goed.
    Het is makkelijk gezegd maar houd moed. Ik had het er onwijs moeilijk mee. Nachten lag ik ervan wakker. Maar ik heb toen iemand gevonden (die de ziekte zelf ook had) waarmee ik kon praten. Dit heeft me er echt doorheen geholpen.

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Iedereen nogmaals bedankt voor alle lieve reacties...
    We hebben een pittige weekend achter de rug...
    Veel ups en downs onzekerheden en vragen wat als.......
    Einde van de middag krijgen we de uitslag of er uitzaaingen zijn in de longen en of de klieren.
    En morgen wordt er een second opninie gedaan in een ander ziekenhuis en een behandelingsplan opgesteld voor de bestralingen wat natuurlijk staat of valt met de uitslag van vandaag.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Heel veel sterkte vandaag voor jullie, myrthe.
    Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen en kan je vader goed behandeld worden.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heel veel sterkte vandaag.

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heb aan jullie gedacht het weekend.
    Ik denk dat jullie nu de minuten aftellen. Hopelijk vanmiddag meer zekerheid, in de zin van dat je dan meer weet en ook weet welk behandeltraject er uitgezet gaat worden.

In ieder geval heel veel sterkte!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Heel veel sterkte en hopelijk geen uitzaaiingen.

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Sterkte voor vandaag!
    Hopelijk worden er geen uitzaaiingen gevonden!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hopelijk hebben jullie vandaag goed nieuws gekregen en zijn er geen uitzaaiingen.

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Gelukkig geen uitzaaingen, hij is nu wat positiever en wil ervoor vechten. Ik heb nu ook goeie hoop...

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Gelukkig, en nu is er een goede behandeling voor, toch?

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O wat fijn.

Nu inderdaad vechten.

17. tulip

tulip Niet meer actief

o fijn zeg!!! Ik hoop dat je vader er weer helemaal bovenop komt.

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hij wordt nu bestraald zo ongeveer 30 keer. Morgen krijgt hij nog een second opinie en dat is nog even afwachten maar zijn huidige arts geeft aan dat er geen onverwachte dingen komen.

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Jeetje wat heftig zeg. Gelukkig dat er geen uitzaaingingen zijn. Ik wil jullie veel sterkte wensen deze tijd. 30 behandelingen is een hoop. Gelukkig ziet hij het wel zitten.

Jij bent al een eind op weg met je zwangerschap. Lijkt me ook erg emotioneel voor jou. Er komt nu best een hoop op je af. Nogmaals sterkte.

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Oh gelukkig zeg geen uitzaaiingen. Heel veel sterkte voor de komende periode toegewenst.

Deel Deze Pagina