druilerig weer, vriendlief heeft de auto mee plus portemonnee, huis is fris en fruitig dus wat nu ???? iemand ideetjes ? normaal weet ik wel iets maar ben vandaag inspiratieloos
Mijn berg was komen opruimen? Nee flauw. Inspiratie op doen voor de kinderkamer, iets creatiefs, iets bakken?
ja hoor breng maar hahaha , kinderkamer weten we al (tenminste zo goed als moeten alleen wachten op de geslachtsbepaling ) iets creatiefs hmmmm eens even kijken of ik nog schilderdoeken heb liggen
Lekker naar buiten! Het is heerlijk weer Voor je het weet is het steeds koud en nat dus pak je kansen
Druilerig weer? Hier al heel de dag een zonnetje Misschien kan je je kasten uitpluizen of idd wat creatiefs gaan doen. Zp vol spammen?
Lekker stukje wandelen, boekje lezen of gewoon helemaal niks. Hier is het overigens ook zonnig en droog.
Hier heeft het de hele dag zowat geregent gemiezerd , lekker met mijn kattebeesten gekroeld ( die mij toch al in de gaten houden) , hmmm kasten uitpluizen is nog niet zo'n slecht idee maar daar wacht ik even mee tot we andere kasten gaan halen . morgen weer een dag hopelijk iets minder nat wandelschoenen aan en gaan met die banaan
Hmm hier was het echt heerlijk buiten... Alleen rind half 5 een beetje miezer... Moest toevallig net naar buiten. Zal je altijd zien
Mij komen helpen mijn paspoort te vinden Jezus wat K ik heb dus alles op zijn kantje staan nu G@#$%^&* HELPPPPP
In de handtas of koffer die je bij je had toen je voor het laatst terug naar NL bent geweest... Waarschijnlijk ergens onderin je klerenkast?
Ga het straks nog eens drie dubbel checken. Die uk liep er laatst wel mee rond en ik heb het terug gelegd ... ben alleen bang dat hij daarna het weer gepakt heeft en dus ergens in gedaan heeft! MAARRRR WAAARRRR
Hehehe daarom gingen onze paspoorten met trouwboekje op een plek waar ukkiepukkie over het algemeen niks te zoeken heeft. Alledrie bij elkaar ook... Anders zoek je je 3x wezenloos...
Mja daar heb ik een id-kaart. Die past tenminste gewoon in m'n portemonnee Hier nu wel hoop regen trouwens... En ik moet echt nog tig keer naar buiten ook vandaag.
Pfff al nat genoeg geregend vandaag.naar school, supermarkt en nu dis de groenteboer. Maar NU is het droog! Straks staan oma en dochter op de stoep voor boterhammetjes. Dan nog naar dansles... Is de dag al bijna weer om.