keelonsteking en cb?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by talia, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    morgen moet ik met onze 2 kerels naar het cb(bij ons kind en gezin) maar Erenay heeft een keelonsteking hij moet nog een inenting krijgen moet ik nu afbellen of toch geen.
    dacht dat het niet mocht als ze ziek waren.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier kon ik met Chris wel naar het CB, ze deden de gewone controle (ontwikkeling, gewicht etc).
    De prikjes doen ze gewoon een andere keer. In ons geval hebben ze het toch gegeven, omdat C alleen een beetje verkouden was, maar dat hadden we toch niet moeten doen. Hij was flink ziek daarna..

3. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Bij een keelontsteking is er meestal sprake van koorts, toch?
    Dat is i.i.g. een reden om niet in te enten.
    Ik zelf zou ook al zou er geen koorts zijn, niet de kleine laten inenten. Het lijfje moet dan al hard zat werken om de ontsteking weg te krijgen.

Sterkte met de kleine! (Boaz heeft sinds afgelopen vrijdag ook een keelontsteking en zit aan de antibiotica, gaat nu al heel veel beter trouwens!)

4. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja hij heeft echt hoge koorts heb die pas sinds vanmiddag onder controle was deze nacht 40.1 en net nog 38.3.
    laten inenten ga ik sowieso niet doen maar mss voor de gewone controle dan wel, moet er toch met de oudste zijn.

hij heeft vanmorgen ook antibiotica gekregen, vrijdag had elyesa een oorontsteking en nu de kleinste een keelontsteking, zelf ben ik ook niet 100 procent.
    hopen dat het snel over is zo klein ventje en al zo ziek vind het zo erg voor hem.

5. randi

randi Niet meer actief

als ze ziek zijn krijgen ze bij ons sowiso geen inenting talia dus ze gaan je gewoon een nieuwe afspraak geven denk ik, mischien wel dat ze hem effe wegen en meten

veel beterschap

Share This Page