Hoi, ik zoek een leuke kindercd met bekende kinderliedjes voor onze dochter van bijna 1,5 jaar. En hij moet ook een beetje leuk ingezongen zijn. Iemand ideeën?
bol.com | Bijt-ie in je bil! + CD, Petra Koeleman & Ageeth de Haan | Nederlandse... deze is echt heel erg leuk, en de cd is erg fijn om bij mee te zingen. Bij bol voor 8,95 nu gratis verzenden Wat zingt je (klein)kind op de crche? Olifantje in het bos, laat je mama toch niet los De tekst van die eerste regel lukt nog net, maar hoe gaat het verder? En wat probeert je kindje te zingen als het een banaan of appel eet, of als er iemand jarig is?Nu verschijnt Bijt-ie in je bil " de 25 meest gezongen crcheliedjes met cd! De hele top 25 staat erop, gezongen door Ageeth de Haan, bekend om haar prettige, jazzy stem en haar optredens door heel Nederland voor volle zalen peuters. Zij werd onlangs genomineerd voor de Rabobank Cultuur-prijs 2010.
Iets minder bekend eliedjes, maar geweldig is de cd van Dirk Scheele: "De liedjesspeeltuin" gaazt over herkenbare thema's zoals dieren, opstaanritueel, seizoenen.
Mijn zoon is helemaal gek van de liedjes op de moeder en kind cd's. Dit zijn allemaal bekende kinderliedjes zoals zakdoekje leggen/kortjakje/witte zwanen zwarte zwanen etcetc Ook een liedje over beertjes (bij mediamarkt gekocht) is een succes. Dit wordt door kinderen gezongen en gaat over beertje pipeloentje. Mijn zoontje vind het zo leuk dat hij (al vanaf 6 mnd oud) begint te protesteren als er een liedje afgelopen is.
mijn dochtertje gaat niet naar de creche dus helaas ken ik de liedjes niet daarvan. Ben dan nog wat meer van het ouderwetse als zo gaat de molen, op een klein stationetje, zakdoekje leggen enz.
Dan zijn de moeder en kind cd's erg leuk. Dat zijn precies van dat soort liedjes. En het leuke is dat ze eerst het liedje zingen, dan hoor je het nog eens instrumentaal en dan zingen ze nog een keer. Enige nadeel vind ik wel dat ik nu continu dit soort liedjes in mn hoofd heb zitten.
op bijt ie in je bil staat ook zo gaat de molen, die wielen van de bus, klap is in je handjes etc. Misschienh kan je wat downloaden, dit soort dingen zijn ook op nieuwsgroepen te vinden en dan kan je zien wat je leuk vindt
Nou voor je weer een nieuw topic gaat openen over een cd met iets minder bekende liedjes.... komt vast want ik was die liedjes cd's snel zat.... dan de aanrader.... bol.com | Vriendjes voor altijd + CD, Sesamstraat | Nederlandse boeken Liedjes uit sesamstraat die ook voor ouders leuk zijn om naar te luisteren!!!
THNX! Ik was op zoek en heb hem direct besteld! Heb hem dinsdag in huis. Ben heel benieuwd. Maare verzendkosten zijn gratis boven de 20 euro
sommigen blijven echt in je hoofd hangen, zoals die van dirk scheele: Ik heb een hondje en die wiebelt mijn zijn kontje
wij hebben hier de cd van V.O.F de kunst deze is erg leuk en er staan veel liedjes op van vroeger die we allemaal kennen. onze dochter van 21maanden vind hem helemaal leuk dus wat mij betreft een aan rader