Wij hebben 2 honden. 1 is net een jaar (labrador) en de andere is 4 (Franse bullsog). Ze zijn allebei niet dominant en verdragen elkaar goed. Ze spelen lekker samen. De Franse bulldog houdt het minder lang vol, labrador geef dan ook enorm veel conditie. Nu zijn ze beiden loops geworden (labrador voor de eerste keer). En ineens gaan ze elkaar berijden. Het valt me op dat de labrador dit vaker doet, ze gaat soms ook wel erg lang door! Maarja, de Franse Bulldogs kan er minder bij natuurlijk. Als de labrador ligt dan gaat de Franse bulldog er wel bovenop. Ik weet even niet wat ik moet doen... of misschien wel niks? De labrador staat me nu hijgend aan te kijken... ze is helemaal kapot ban het berijden.
Laat ze af en toe een tijdje uit elkaars buurt. Als je geen pups wil van ze, zou ik ze beiden laten steriliseren.
of de pil of steriliseren voor de rest vind ik het een zwaar hinderlijk dat ze de hele tijd elkaar berijden ben blij dat ze hier geholpen zijn.
Deze loopsheid uitzitten en na 3 maanden allebei onder het mes. Is ten eerste veel fijner omdat ze niet meer loops worden en ten tweede is het gewoon beter voor de gezondheid.