Diarree met slijm en sinds vandaag bloed.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by noensje, Jul 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hallo mede mama's

Die kleine heeft al 4 dagen enorme zure diarree, beet ook echt in zijn billetjes en nu enorme uitslag, er zit ook slijm bij en ben daarvoor van de week bij de ha geweest, nu zat er sinds vandaag bloed bij (in dat slijm) dus had de huisartsenpost gebeld en mochten komen.

Hij oogt totaal niet ziek en eet en drinkt als de beste, geen koorts.

Iemand weleens meegemaakt?
    De dokter dacht aan een virus of buikgriep dus vraag me af of bij een buikgriep bloed in de ontlasting zit?

2. willow23

willow23 Niet meer actief

hoi,

toevallig heeft onze zoon dit ook gehad van de week, precies het zelfde als joun zoontje!
    bij mijn zoon is het nu weer normaal, was bij ons ook een virusje volgens de dokter

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Als het helderrood bloed is,zit het vermoedelijk ergens bij de anus (mss kapot na 4 dagen dun :( )
    Is het bloed donkerrood komt het vanuit binnen rondom de maag of darmen en zou ik direct weer bellen.

4. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Oké dan

dankjewel dames,

ik vind het gewoon niks, bloed daarbij. Hij doet gewoon echt alles dus dat geeft mij weer een gerust gevoel, de eerste 2 dagen had hij wel buikkramp erbij maar verder niets.

5. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje

Ja bizar dat kontje van hem na 4 dagen helemaal stuk, zielig hoor, mijn vriend zei : joh laat hem zonder luier maar dan kakt hij echt alles onder haha ;)

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Maïzena schijnt goed te werken. Ik klop het in na iedere poepluier met sudocreme, dat verzacht toch wel een beetje.

7. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Opgeklopt eiwit op de billetjes doen. Door de warmte in de luier stolt het een beetje en geeft het een beschermend laagje.
    Hier ook een meisje met diarree nu en kapotte billetjes. Echter geen bloed id ontlasting maar dan zou ik ook HAP bellen. Hopelijk knapt hij snel weer op!

8. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Bedankt voor de tip meiden!

Ja bizar dat kontje, au au .

Share This Page