Hallo dames, Ik zit hier best mee en wil gewoon even van me afschrijven.. Gister is mijn vriend opgenomen. De artsen weten nog niet wat hij heeft maar aan zijn bloedwaardes te zien is er wat aan de hand wat zorgwekkend is. En word streng in de gate gehouden. Mijn vriend was nog nooit opgenomen en verbood dokters zelfs altijd om te prikken. Valt flauw etc.. Nu maak ik me erg veel zorgen om hem en heb ik zelf constant harde buiken af en toe pijnlijk. Zouden jullie hiervoor de verloskundige bellen? Of nog even afwachten? Ik ben nu bijna 32 weken zwanger..
Jeetje, wat een toestand meid. Heel erg veel sterkte. Waarschijnlijk heb je nu last van harde buiken gekregen door de stress, maar als je je er niet zeker bij voelt gewoon de VK bellen. Ze hebben liever dat je een keer te vaak belt dan een keer te weinig. Sterkte.
Wat naar zeg die onzekerheid en spanning! Heel veel sterkte. Ik denk dat als jij je zorgen maakt om je kindje dat je dan gewoon je verloskundige moet bellen. Als ze denkt dat het tot morgen kan wachten zegt ze het wel toch? Ben jij in ieder geval gerustgesteld. Bij mijn vk staat op de website bij twijfel ALTIJD bellen.
Sterkte! En idd gewoon de VK bellen, die harde buiken zullen nu vast door de stress komen. Dus een VK die je gerust stelt, kan zeker geen kwaad. Weet je inmiddels al meer?
Bedankt voor de reacties.. Ik mag morgen even langs komen maar ze dacht ook dat het door de spanningen kwam.. Ze weten nog niks er staat bloed op de kweek en morgen gaan ze meer algemene onderzoeken doen..
Suc6 en sterkte. het zou van de stress kunnen komen, lijkt me logisch, maar bellen is altijd goed! Misschien heeft ze een tip om je rustiger te maken, of je buik te ontlasten. Heel veel sterkte!
Over mijn vriend weet ik nog steeds niks.. Zelf ben ik gister avond opgenomen wegens ontsluiting. Ben er optijd bij 1 cm pas. Ik heb nu een spuit in mn spier gehad voor de rijping van de longentjes e weenremmers. Nu minder harde buiken maar nog wel onrustig..
Jeetje wat n spanning voor jullie! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten en hebben jullie snel duidelijkheid over de toestand van je vriend! Heel veel sterkte!!
Jeetje Eline, Wat een spannende tijd. Hoop dat de kleine nog een tijd blijft zitten en dat je snel meer weet over je vriend. Hopelijk valt het mee.
Hij mag nu misschien ook niet meer hier komen ivm infectiegevaar maar daar gaan ze nu over overleggen. Zou het erg vervelend vinden heb zelf ook geen familie die langs zouden kunnen komen.. Maarja dit is wel het beste voor ons kindje natuurlijk
Bah wat naar en onzeker voor jullie! Heb je helemaal niemand die je kan ondersteunen wanneer je vriend er niet voor je kan zijn? Ook niet als je onverhoopt toch vroeg bevalt?
Jeetje, heel veel sterkte meis, allebei vervelende dingen, en dan ook nog eens tegelijk! Vond het eerdt nog wel mooi, dat je samen in het ziekenhuis ligt, dacht al aan een kamer samen, lekker gezellig, maar als jullie elkaar niet eens mogen zien!!! Pff, flink balen zeg!! Hoop dat het met jullie allebei snel weer ebter gaat, en de baby nog eventjes blijft zitten! Sterkte!
Nou ze wonen te ver weg om nu even langs te komen. Maar mijn tante gaat hopelijk wel bij de bevalling zijn als ze het red met de reistijd.. de weenenremmers hebben geholpen er is nog niet meer bij gekomen. Morgen voor de laatstekeer die remmers en als het dan goed blijft mag ik donderdag naar huis. Mijn vriend mocht vanmiddag ook weer komen nadat ze hebben uitgesloten dat het niet besmettelijk is voor andere. Ze weten.nog ateeda niet wat hij heeft erg vervelend..