hallo, zoals het onderwerp al zegt ben ik na mijn curetage 10 weken geleden nog steeds niet ongesteld. hier balen we (vooral ik) natuurlijk van want zo kunnen we niet verder... ik heb na 6 weken een controle gesprek gehad bij de gyn maar die zei dat het wel 6 tot 10 weken kon duren dus we hebben daar netjes op gewacht... maar nu zijn we die 10 weken dus voorbij en zou ik graag willen weten wat nu? mijn huisarts zegt dat het wel 6 maanden tot 1 jaar kan duren maar zolang wil ik echt niet wachten. heb nu al een week bruin slijm maar niets wat er op wijst dat het meer wordt nu na een week eerder al minder... (de gyn zei dat het echt rood moet zijn en reken ik dit dus niet mee) Dus wat te doen? alvast bedankt voor de tijd!
Hallo, Echt afwachten. Je hormoonhuishouding kan veranderd zijn na een zwangerschap en miskraam waardoor het allemaal langer duurt voordat je cyclus op gang is. Na een curettage mag je meteen weer gaan voor een nieuwe zwangerschap. I.p is het niet nodig om een menstruatie af te wachten voordat je weer zwanger mag worden. Je eerste menstruatie na een curettage of miskraam kan wel heftiger zijn dan normaal. Groetjes Ineke