Keelontsteking, zoon in zkh

Discussion in 'Mama en gezin' started by pregnantje, Apr 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pregnantje

pregnantje Bekend lid

Dec 17, 2012
    788
    656
    93
    Ik baal. Ik heb een fikse keelontsteking, maar mijn zoon ligt in het ziekenhuis op 1 uur reizen hier vandaan. Mijn man en ik zijn beide vrij, dus we hadden bedacht dat mijn man vandaag en vannacht in het ziekenhuis is en ik morgen pas weer kom.

Ik weet dat dit voor mij nu het beste is, maar ik vind het zo erg voor mijn zoon. Hij is niet echt ziek op het moment, maar heeft een lage weerstand en moet daarom nog even in het ziekenhuis zijn. Hij mag wel een keer naar buiten, maar mijn man is ook niet fit en ik weet niet of dat gaat lukken.

Het stomme is, het is alleen een keelontsteking. Slikken doet onwijs zeer en ik slik van alles (pcm, ibuprofen, antibiotica), maar tussen het slikken door gaat het wel. Punt is alleen dat als ik naar het ziekenhuis ga, ik over mijn grens ga en het weer erger wordt (zoals gisteren, nu ook constant oorpijn).

Ik voel me wel een beetje een gemakzuchtige moeder. Het is zo dubbel. Gelukkig krijg ik wel blije foto's van mijn zoon toegestuurd. Zouden jullie toch naar het ziekenhuis gaan of een dag uitzieken? Morgen moet ik er sowieso weer zijn en ook slapen.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Uitzieken. Niet alleen voor jezelf maar ook omdat je een bacterie bij je draagt en je zoon en andere ziekenhuispatiënten toch ook niet wil besmetten.

4. pregnantje

pregnantje Bekend lid

Dec 17, 2012
    788
    656
    93
    Bedankt voor de reacties.

@Snoopy1979: klopt natuurlijk. Gelukkig hoest ik er niet bij en kan ik nog door mijn neus ademen. De artsen zeiden dat ik met keelontsteking geen mondkapje op hoef bij mijn zoon.

Maar dat is wel een goede: ik blijf thuis om mijn zoon niet zieker te maken.

Pffff.. Ergens is het zo van: was ik maar nog zieker, dan voelde ik me niet zo schuldig. Ik denk steeds: welke moeder gaat nu thuis op de bank zitten, terwijl haar zoon in het ziekenhuis ligt.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ja het maakt het voor jezelf wat makkelijker als je het ook voor je zoontje doet ;)

En thuis lekker uitrusten, je mag ook best aan jezelf denken! Heb ik toen Lisa als baby in het ziekenhuis niet gedaan (ze lag er 2 weken) en ik stortte na een week al helemaal in. Hij heeft veel meer aan een fitte moeder!

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    Oh wat erg! ik snap heel goed hoe naar je je moet voelen maar meid je zoontje heeft niks aan een moeder die blijft kwakkelen. ga lekker uitzieken! het is niet zo dat hij niemand heeft nu :) je bent moeder en je zoon het het belangrijkst maar dat betekend niet dat jijzelf niet ook belangrijk bent! Beterschap!!

Share This Page