Mama wil een smartphone!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi hoi lady's! (en Gentlemen natuurlijk)

Mijn abo bij HI loopt binnenkort af en ik ben aan het uitkijken naar iets anders.

Ik wil wel graag een smartphone en weet ook wel wat ik mooi vind, maar wat ik mooi vind is over het algemeen te duur!

Het rottige met die verschillende abonnementen en pre-paid deals is dat het appel met peren vergelijken is. Lijkt het maandbedrag aantrekkelijk zijn de belkosten buiten de bundel weer idioot hoog, of eerste jaar redelijk bedrag, tweede jaar opeens dubbel of hoger!

Iemand toevallig een tip voor een goede aanbieding? Wat hebben jullie zelf?

Groetjes Moniek

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga samsung galaxy s plus met abbo bestellen bij tele2 heb je goeie deal kijk maar op de site

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik ga ook voor de samsung galaxy s plus....bij tmobile krijg je nu de eerste 2 maanden gratis! :D

Zit nu met een bb, maar ben helemaal weg van die smartphone!

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    MamaMo mag ik jouw topic even gebruiken?
    Zoniet verwijder ik het zo weer!

Wat zou een goed abbo volgens jullie zijn dames?
    Of jullie mannen die er misschien verstand van hebben?

Een abonnement van rond de 20 hooguit 25 euro.. Voor een telefoon die niet heel veel bijzonders hoeft te kunnen, maar wel whatsapp erop oa dat is een must.. Ik weet wel bij welke telefoontjes dit mogelijk is oa nokia met android, bb, samsung galaxy.. Maar ik wil tips voor een goed abbo..

Thanks!

5. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    TUULKS! Benieuwd naar de reacties!
    Ik wil zelf max 15 tot 18 euro p/m betalen, is inderdaad wel handig om erbij te zetten. Wil kunnen bellen, internetten (weinig mb) en smsen. Ben er zelf al wel achter dat mijn maandbedrag mij geen super telefoon gaat opleveren... baal baal!

Iemand trouwens ervaring met Vodaphone BloX? Dus pre-paid met de mogelijkheid elke maand de internetbundel aan of uit te zetten. 10 euro voor internetbundel is dan wel weer een beetje duur ofniet? Maar voordeel is dat je niet vast zit aan een abo mocht het financieel even wat tegenzitten.

Groetjes!

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    tis duurder dan je denkt hoor, een telefoon met internet.
    Vorige maand is er net besloten dat mobiel internetten duurder mag worden (door het kabinet) dus je bent toch wel 20 euro of meer kwijt. Dan heb je een sms bundel, belbundel en internet.
    Maar niet eens van alles heel veel.
    Denk dat je voor 15 euro incl toestel en internet het niet gaat redden.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Heb een samsung galaxy s plus met eenjarig abonnement bij t-mobile voor 29.50 p.m. Na een jaar stap ik weer over naar een simonly met internet. telefoon bevalt prima overigens!

8. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ik begin er ook bang voor te worden ;) maar een groot maandbedrag voor 2 jaar vast is gewoon niet handig gezien het feit ik in de zorg werk en mijn man geen vast contract heeft, wat vandaag kan kan misschien over een tijdje niet meer. :)

Nouja, dan toch maar een simpelere met minder mogelijkheden. Uiteindelijk gaat het om bellen en gebeld worden, maar het is allemaal wel leuk!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou die ene abbo van tele2 kost eerste 12 maanden, 15 inc. onbeperkt internet

10. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Uiteindelijk ben je goedkoper uit als je het toestel los koopt..
    En een goedkoop simonly abb erbij zoekt.

Bij de belachelijke tweejarige abb waar je het toestel bij krijgt zit dat natuurlijk al lang bij de prijs inbegrepen.
    Doe dat gevraagde maandbedrag plus alle extra's (dataverkeer, 0900 nummers, buitenland, mms, bellen/sms buitenbundel etc) die erbij komen waar je van schrikt als je je maandelijkse factuur krijgt x 24 mnd.
    En kijk dan eens wat een los toestel kost.
    Mensen denken vaak, ohnee een los toestel, wat een hoge prijzen ik "neem" er wel een gratis bij een abb. Niks gratis hoor!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb een abbo voor 35 (nu betaal ik nog 15 extra voor BB internet;), straks niet meer), maar ik betaal niks extra's dan voor dataverkeer en bel geen 0900 nrs, ook geen mms kosten ofzo hoor, dus het valt dan allemaal wel mee. Ga ook nooit buiten mn bundel hou vaak juist over. T is maar net hoe je ermee omgaat.
    Ik betaal dus alleen maar mn abbo van 35 straks (mag 30 sept nieuwe) en kosten voor niet automatische incasso

12. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    klopt maar dan moet je er wel rekening mee houden dat het een abo is voor 24 maanden en je na een jaar opeens meer gaat betalen, ook 30 per maand.

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    het is, net als buffy zegt, hoe je ermee omgaat.
    Wij hebben vorig jaar onze vast telefoon eruit gegooid omdat wij daar nooit mee belden. Maar ja je moet weleens een 0900 nummer bellen oid en dat bleek dan weer erg duur met een mobiel.Dus nu een pakket van kpn waar de vaste telefoon bij in zit. Daarmee bellen we 0900 nummers en anders met onze mobiel, daar hebben we belminuten bij.

En het is net wat je wilt, ik heb een of ander nokia maar mn man wilde erg graag de iphone dus dan heb je toch vaker een iets duurdere abo.
    als je die los wilt kopen, dan ben je al 500 euro kwijt.

14. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Goede tip!

15. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Even een update, ik heb een los toestel gekocht!
    Via MP, daar staan er heel veel op.
    Deze was in mijn eigen woonplaats, dus ik kon zelf ophalen.
    Bleek om een iets oudere mevr. te gaan die dat geschuif op het scherm maar lastig vond haha!

Dus smartphone is in de pocket voor een zacht prijsje, ik heb er een sim only abo bij en ben nu incl. internet 11 euro per maand kwijt en ik kan opzeggen wanneer ik wil.

Het is trouwens een LG optimus 2X geworden.

Nu kunnen we misschien leuke tips over APPs uitwisselen.

Ik heb al wat spelletjes voor baby's gevonden en een app waarbij ik mijn menstruatie bij kan houden. HAHA

Groetjes Moniek

16. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Welk abo heb je dan voor dit geld? En is t internet onbeperkt?

17. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb naar mijn idee wel een goede deal gesloten bij KPN.

1 jaar abo met gratis Galaxi Ace incl tot 250 mb internet 200 min (per seconde afgerekend) voor 32,50 pm.

18. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
  19. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een galaxy ace t mobile met 1gb internet voor 29,95

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dames weten jullie toevallig of dat "whats app" over de grens ook echt gratis is??

Deel Deze Pagina