krijgen gister rekening van brabant water bijbetalen maar ze schrijven het morgen al af moet niet gekker worden. het geld is er wel maar het gaat me om het principe dit kan toch niet,morge maar s effe bellen en anders mooi consumentebond is inlichten:x
waarom bellen of de consumenten bond bellen?? hier krijgen we vaak de factuur pas nadat het is af geschreven
Hebben wij ook (Vitens) Vorige week de eindafrekening gekregen en is deze week afgeschreven. Is vorig jaar ook zo gegaan.
wij krijgen altijd eerst de afrekening en meestal word pas na 1week alles afgeschreven terwijl ze normaal 1week ertussen laten ,maar goed meschien hebben ze t verandert dan
Je kan het altijd terug boeken en dan krijg je een acceptgiro dus ja ik denk ook niet dat de bond wat doet. En ivm kerst is post ook vertraagt dus das ook een nadeel. Vind het altijd zo irri als hè z'n rekening op het laatste moment krijgt
nou op de brief staat altyd een dagtekening dat was 17-12 dus gister en morge schryven ze het af dat hebben we in 6jaar nog nooit gehad maar goed
maar wat maakt het eigenlijk uit? betalen moet je toch! 1 week verschil is dan toch niet het probleem
En ik neem aan dat je altijd in december je afrekening krjgt? Dus had je je al een beetje kunnen voor bereiden, toch? Hier komt de klapper altijd in maart. Bij ons wordt het dan binnen 3 dagen afgeschreven.