Tegen stribbelen luierverschonen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnenstraal88, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal ik heb een vraagje.
    Mijn zoontje van 11 maanden die vind het niet leuk om ze luier te verschonen. Als ik bij de geslachtsdeel wil schoonmaken dan kijkt hij wil en wil geen contact met mij maken. Hij maakt duidelijk dat hij dit totaal niet leuk vind. En begint dan echt te trappen. Bij familie opa en oma enz raakt hij in paniek. Hun mogen helemaal niet ze luier verschonen en aan zijn geslachtsdeel komen dan gaat hij krijsen. Hij heeft de omgang met ze vader en daar ben ik niet bij dus weet ik niet hoe het daar gaat. Ook praat hij daar niet over. Iemand misschien een idee of een tip waardoor hij het wel weer leuk gaat vinden. Wie herkent zich hier in? :)

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Dit hoort volgens mij bij de leeftijd. Wij vergelijken het hier met het aantrekken van een tutu bij een wilde panter :)
    En het leuke is, alles word een verzet. Aankleden wassen eten drinken tanden poetsen! Leuk leuk!

Regina88 vindt dit leuk.
  3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier met 22 maand nog soms een ramp. Je wordt er wel handig in op den duur. ;) Afleiden helpt hier het meest.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Dochter is 16 maand en het is meesta gillen en schreeuwen. Ze schopt mij ook en trekt haar benen weg. Ze doet net of ze dood gaat zo erg vind ze het. Afleiden of de speen werkt het beste.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Compleet normaal op die leeftijd. Afleiden helpt. Iets in zijn handen geven dat hij anders nooit mag hebben. Of rechtopstaand.

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oh ja dat ken ik nog wel. En straks komt het weer terug bij de jongste.
    Het is nu al een drama nu hij steeds wil omdraaien. Afleiden werkt maar even.

Meestal verschoonde ik de oudste toen onder de babygym. Was hij even bezig en kon in snel de luier doen. Ik bedoel ook echt snel. Ik was een pro :thumup::cool: ik hoop dat ik die gave straks ook nog heb:roflmao:

Iets later kon hij staan en kon ik met luierbroekjes werken. Ook fijn!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Dat gespartel.. help. De buren denken hier volgens mij dat hij geslagen wordt zo hard begint hij te brullen tijdens het verschonen. Tot hij kan zitten, dan is het goed. Ik verschoon hem op de grond want ik ben als de dood dat hij van de commode af rolt, met als gevolg dat hij wel eens met poepbillen op de grond is gaan zitten. Het is faaaaaaase :D

8. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Haha bedankt voor de tips ik ga het hier uit proberen

9. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ja, dat begon hier in de kraamweek en is met 2,5 nog steeds niet over. Helaas.... Heb ook weleens gezegd dat het makkelijker is om een sabeltandtijger door de brievenbus te duwen dan onze zoon zijn luier te verwisselen. Kan niet wachten tot hij zindelijk is, maar vooralsnog moet de eerste keer dat hij iets op het potje doet nog komen.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ben ik dan de enige die het raar vind dat hij panisch wordt ? Mijn zoon vindt het ook alles behalve leuk maar meer om het stil liggen. Maar ik kan zijn piemel wel aanraken.
    Hoe gaat dat in bad als je daar wast ? Ook zo panisch of dan ok

11. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Dit!
    Het is idd normaal dat hij geen zin heeft om te liggen en continue iets anders wil doen, maar dat je niet aan zn geslachtsdeel mag komen, vind ik vreemd... tenzij hij luieruitslag heeft o.i. d., waardoor het pijn doet.

12. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Nee dat heeft hij niet. In bad heeft hij er iets minder last van. Hij schikt ook veel als ik hem wilt verschonen. Ik heb maandag een afspraak met de dokter. Want ik wil wel weten wat er aan de hand is. En waarom hij het niet gewoon niet leuk vind. Maar bedankt voor de tips:thumup:

Deel Deze Pagina