Ik heb al jaaaaaren (zeker meer dan 10 jaar) een portomonnee van Blond Amsterdam, hele fijne, maar die begint zo langzamerhand uit elkaar te vallen Dus ik denk dat ik toch op zoek moet naar een andere. Welke hebben jullie en bevalt goed?
Ik heb al ca. 20 jaar dezelfde portemonnee van struisvogelleer die mijn ouders als cadeau mee hadden genomen uit Zuid-Afrika. Lijkt haast onverslijtbaar. Hij heeft heeft een vak voor papiergeld, 4 vakjes voor pasjes, een vakje voor muntjes en daarachter nog 2 vakjes om dingen in te schuiven. Nog steeds blij mee.
Ik heb al heel lang eentje van Oilily. Had eerst een kleine, toen een grotere, krijg ze allebei niet versleten Ik wissel ze soms af.
Ik heb al jaren zo'n 'mannenportemonnee' die in principe ook in je zak kan. Zo'n 1 die je dubbel vouwt
Al jaren een leren (bruine) portemonnee van Fred de la Bretoniere. Fijn met rits, meerdere vakjes. Alle ruimte voor veel pasjes
Ik heb al jaren een rode portrmonnee van de hema. De kleur omdat hij makkelijker terug te vinden is in tas of huis. Rits met 2 vakjes voor klein geld. Andere kant ruimte voor papiergeld en zeker 8 pasjes. Plus plek voor een pasfoto.
https://www.beadle.nl/zeeuwse-knop-portemonnee-grijs.html?source=googlebase&gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvznptV6ESZLaJO3EWrJyR_ggys3zTH2I49y_UXOKBJlR-j5X5D2ZYkaArjSEALw_wcB Deze heb ik al jaren! Zo fijn
deze heb ik ook. Al doe ik tegenwoordig ook vaak m’n rijbewijs en pinpas in m’n telefoon. Heb zon Stocard app. Maar als ik mijn handtas mee heb dan zit daar mijn portemonnee met al mijn pasjes in.