Wij hebben een Babboe big en een gazelle Cabby gehad. Beide prima maar onze absolute voorkeur gaat naar de Cabby. Fietst zo veel lichter, makkelijker sturen, stabieler. Een mooie bijkomstigheid was dat hij opvouwbaar was waardoor hij in onze kleine schuur paste. Later verhuisd en een garage maar alsnog praktisch. Nieuw zijn ze niet meer te koop maar op marktplaats staan ze nog volop. Wij hebben die van ons 2 maanden geleden verkocht omdat we hem nauwelijks meer gebruikten.
Waarom zou je voor niet elektrisch kiezen? Dat fietst toch heel zwaar? Een beetje gemak zou mij wel makkelijk lijken. Zeker als het voor dagelijks gebruik zou zijn.. Ik heb zelf een elektrische en zou niet meer anders willen..
Ik heb een tweewieler van bakfiets.nl Hij fietst heerlijk. Super degelijk ding. Nooit behoefte aan elektrisch gehad. We gingen rustig een uur fietsen met 2 kids erin. Vriendjes mee uit school, allemaal erin. ik heb het nooit zwaar gevonden ofzo.
Ik vind elektrisch niet nodig, ik fiets graag en doe veel aan spinning. De fiets zal ook alleen maar voor erbij zijn en niet een vervang van auto oid.
Geen tip voor een niet-elektrische bakfiets, want wij hebben een urban arrow, maar ik zou wel een tweewieler aanraden ipv 3 wielen. Wij hebben beide geprobeerd en voorkeur gaat 100% uit naar tweewieler. Succes met je zoektocht, je gaat er vast veel plezier van hebben!
Babboe City, hele fijne fiets, hebben ook geen elektrische en dat is met deze fiets niet nodig. 7 versnellingen maar wel maar twee wielen.
Wij hebben ook de Cabby, als je een sportieve fietser bent, dan zou ik die zeker proberen. Wij hebben ook bewust voor niet elektrisch gekozen, gaat prima! Het zijn korte afstanden.