In navolging van wat is je lievelingseten, ben ik benieuwd wat jullie lievelingsbroodje is. Ik heb er 4: De zingerburger van KFC De steak and cheese van Subways Broodje bakkeljauw van de surinaamse toko Broodje hete kip met katjang saus (volgens mij zit deze broodjeszaak alleen in eindhoven Pibo's), maar deze is echt goddelijk
ik heb er 2 stokbroodje brie en zalm beetje peper en zou jammie stokbroodje filet american met sla,ei en uitjes en peper en zout mmmmm de jouwe klinken ook erg lekker hihi
De mijne zijn best allemaal fout hahaha, maar ik hou meer van warm belegde broodjes. Mijn lekkerste koude broodje zou zijn zalm, met een hardgekookt ei en wat zout en peper.
Op dit moment (lang leve hormonen...) Big King van BK. vind deze normaal echt niet te vreten. Enuhh verder vind ik van Subway de Meatball Marinara heerlijk!
Subway de bacon en cheesemelt met ongeveer alle extra's En een stokbroodje filet americain met sla ui en ei. Zo lekker!!
bij de bakkerij bart: bruin bartje gezond bruin bartje filet american met uitjes en ei (oooooohw wat heb ik daar een zin in!!) thuis maak ik vaak stokbroodjes gezond, en dan gooi ik de stokbroodjes in de oven met ham en kaas, en daarna komkommer, tomaat en gekookt ei erbij op lekker!!
Broodje uuuh Surinaamse kip heet het volgens mij , maar heeft weinig met Suriname te maken Een stuk stokbrook, besmeren met pittige kipkerrie, gerookte kip erop, gekookt ei in stukjes daarop en rucola erover. That's it! JUM!!
Broodje gezond met honing mosterd saus. frikandelbroodje kipsatébroodje broodje filet american met uitjes ik krijg trek.
Broodje kruidenroomkaas van la place, broodje eiersalade gezond dus met komkommer tomaat en beetje sla, en een big mac
zeker weten broodje carpaccio van de keurslager!! hmmm en die saus die ze gebruiken!! verslavend gewoon!! met extra pijnboompitjes en kaas
Subway gegrilde kip met alles er op behalve ui en extra jalapeno en natuurlijk onder de grill met veel kaas!! Ik ben in staat om nu heen te rijden
Mijn zelf gemaakte keizerbroodje, filetamerican, uitjes, eitje, sla, plakje bacon of ham en mayo. hmmmmm
Ja en een steak and cheese van de subway, met extra steak en extra cheese, sla, komkommer en knoflooksaus (noem ik een broodje kapsalon) Heerlijk!
Ooh wat lekker allemaal, krijg er honger van! Mijn favoriet broodje is toch echt wel een broodje filet americain, lekker met veel ui en peper en zout. Mmmm, maar helaas niet in huis, dus moet het doen met een boterham kaas .